• images/banners/gnosis_banner-1.gif
  • images/banners/gnosis_banner-2.gif
  • images/banners/gnosis_banner-3.gif
  • images/banners/gnosis_banner-4.gif
  • images/banners/gnosis_banner-5.gif
  • images/banners/gnosis_banner-6.gif
  • images/banners/gnosis_banner-7.gif
  • images/banners/gnosis_banner-8.gif

gnosisellas-webradio

SAW-Optimized
Α.Δ. Samael Aun Weor

VM-LAKHSMI-OptimizedΑ.Δ. Lakhsmi

 

ΤΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΝΑΙ


1. Όσον αφορά την Ψυχολογία πρέπει να κάνουμε μία ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ανάμεσα στο ΕΓΩ και στο ΕΙΝΑΙ.

2. Το ΕΓΩ δεν είναι το ΕΙΝΑΙ ούτε το ΕΙΝΑΙ είναι το ΕΓΩ. Όλος ο κόσμος λέει: το ΕΙΝΑΙ ΜΟΥ: σκέφτεται στο ΕΙΝΑΙ του, αλλά δεν ξέρει τι πράγμα είναι το ΕΙΝΑΙ και το μπερδεύει με το ΕΓΩ. Όταν κτυπάμε μία πόρτα, εάν κάποιος μας ρωτάει, ποιος κτυπάει; εμείς πάντα απαντάμε λέγοντας ΕΓΩ! σε αυτό δεν διαπράττουμε λάθος και η απάντηση είναι ακριβής, αλλά όταν λέμε: όλο το ΕΙΝΑΙ μου είναι λυπημένο, άρρωστο, άθυμο, κλπ, τότε, ναι, δράμε αδέξια διότι το φτωχό ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΖΩΟ, το λανθασμένα ονομαζόμενο άνθρωπος, ακόμα δεν κατέχει το ΕΙΝΑΙ.

3. Μόνο το ΕΙΝΑΙ μπορεί να ΚΑΝΕΙ και ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΜΗΧΑΝΗ, το φτωχό ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΖΩΟ δεν είναι ικανό να ΚΑΝΕΙ τίποτα, όλα του συμβαίνουν, είναι ένα απλό μηχανικό παιχνίδι κινούμενο από δυνάμεις που αγνοεί.

4. ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΖΩΟ έχει την αυταπάτη ότι ΚΑΝΕΙ, αλλά στ’ αλήθεια τίποτα δεν ΚΑΝΕΙ, όλα συμβαίνουν διά μέσου αυτού.

5. Εάν μας κτυπάνε αντιδράμε και κτυπάμε και μείς, εάν μας κυνηγάνε για την πληρωμή του ενοικίου του σπιτιού, αντιδράμε ψάχνοντας με αγωνία τα λεφτά, εάν κάποιος μας πληγώνει την ΑΥΤΟΑΓΑΠΗ, αντιδράμε διαπράττοντας τρέλες, κλπ, κλπ, κλπ.

6. Το φτωχό ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΖΩΟ είναι πάντα θύμα των καταστάσεων. Δεν είναι ικανό να προκαλέσει συνειδητά τις καταστάσεις και όμως πιστεύει, λανθασμένα, ότι τις προκαλεί.

7. Πραγματικά μόνο το ΕΙΝΑΙ (ΙΝΤΙΜΟ) μπορεί να καθορίζει συνειδητά τις καταστάσεις, αλλά, δυστυχώς, το ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΖΩΟ, το λανθασμένα ονομαζόμενο άνθρωπος, ακόμα δεν κατέχει το ΕΙΝΑΙ (ΙΝΤΙΜΟ).

8. Πολλοί μαθητές των ψευδο-εσωτεριστικών και ψευδοαποκρυφιστικών σχολών, γεμάτοι από ραφιναρισμένες ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΕΣ φιλοδοξίες, διαπράττουν το λάθος να διαιρούν το αγαπημένο τους ΕΓΩ σε δύο ήμισυ παράλογα και αυθαίρετα.

9. Το πρώτο ήμισυ το χαρακτηρίζουν σαν ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και το δεύτερο ήμισυ το κοιτάνε περιφρονητικά λέγοντας ότι αυτό είναι το ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ.

10. Το πιο περίεργο από όλα αυτά, το πιο κωμικό και ταυτόχρονα το πιο τραγικό είναι να δει κανείς αυτό το δυστυχισμένο ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ να μάχεται απελπισμένα για να εξελίσσεται ανοδικά και να τελειοποιηθεί για να πετύχει κάποια μέρα την τόσο επιθυμητή ένωση με το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ.

11. Είναι γελοίο ο φτωχός νους του ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ ΖΩΟΥ να κατασκευάζει το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και του δίνει θεϊκές ιδιότητες, αυθαίρετες εξουσίες για να ελέγχει τον νου και την καρδιά.

12. Το ίδιο ΕΓΩ διαιρούμενο σε δύο. Το ίδιο ΕΓΩ θέλοντας να αναμιχτεί αφού έχει διαιρεθεί σε δύο. Το ίδιο ΕΓΩ χωριζόμενο και θέλοντας να ενωθεί ξανά.

13. Οι φιλοδοξίες του ΕΓΩ δεν έχουν όρια, θέλει και επιθυμεί να κάνει τον ΔΑΣΚΑΛΟ, τον DEVA, τον ΘΕΟ κλπ, κλπ, κλπ.

14. Το ΕΓΩ διαιρείται σε δύο για να ξαναενωθεί και να γίνει ΕΝΑ. Έτσι το ΕΓΩ πιστεύει λανθασμένα ότι μπορεί να ικανοποιήσει τις ΥΠΕΡΘΕΪΚΕΣ φιλοδοξίες του.

15. Όλες αυτές οι ΠΑΝΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΓΩ είναι λεπτές απάτες του ΝΟΥ, βλακείες χωρίς καμία αξία.

16. Ο νους κατασκευάζει το ΚΩΜΙΚΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ με το γούστο του, το ντύνει σαν ΜΑΗΑΤΜΑ, του βάζει ένα ηχηρό όνομα και μετά ΑΥΤΟ-ΜΕΓΕΝΘΥΝΕΤΑΙ πέφτοντας στην ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ.

17. Γνωρίσαμε την περίπτωση ενός ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΟΥΣ που άφησε να μεγαλώσουν τα γένια και τα μαλλιά του, ντύθηκε με τον χιτώνα του Ιησού Χριστού και είπε σε όλο τον κό­σμο ότι αυτός δεν ήτανε τίποτα λιγότερο από την ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Φυσικά ήταν πολλοί οι βλάκες που όχι μόνο τον ΛΑΤΡΕΥΑΝ αλλά και ακόμα εξακολουθούν να τον ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ.

18. Ο νους με το κακό γούστο του να δημιουργήσει το ΑNΩTEPO ΕΓΩ σαν ένα ΥΠΕΡΘΕΪΚΟ και ξεχωριστό ΟΝ, συνηθί­ζει να ψευδοποιεί την πραγματικότητα υποθέτοντας λανθα­σμένα ότι αυτό το ΟΝ είναι το ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ, το ΠΡΑΓΜATIKO.

19. Ο νους θέλει, αυθαίρετα, αυτό το ΑΝΩΤΕΡΟ EΓΩ το κατασκευασμένο από τον ίδιο να είναι το ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ και του αποδίδει βλακωδώς πράγματα που είναι κατασκευασμένα από τον ίδιο, πράγματα που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με το ΕΙΝΑΙ.

20. Αυτές οι βλακείες του νου μοιάζουν με την πλαστογράφηση νομισμάτων. Ο ΝΟΥΣ πλαστογραφεί ένα ψεύτικο ΕΙΝΑΙ, αυτό το ψεύτικο χαρτονόμισμα είναι το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ.

21. Οι ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΕΙΣ έχουν μια τρομερή και τρομακτική ΑΥΤΟΑΓΑΠΗ, ζουν πολύ κολλημένοι στον ίδιο τον ΕΑΥΤΟ τους, λατρεύουν το ΨΕΥΤΙΚΟ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑ τους, το τόσο κακαρισμένo ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ τους.

22. Κάθε ΜΕΓΑΝΟΜΑΝΗΣ είναι ένας ΓΕΛΟΙΟΣ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ. Κάθε ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΑΤΑΙ υπερβολικά και ΑΥΤΟΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ένας ΘΕΟΣ, που οι άνθρωποι είναι υποχρεωμένοι να ΛATPEYOYN.

23. Δεν πέφτουν στη ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ όλοι όσοι κατασκευάζουν ένα ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ, αφθονούν οι φανατικοί που δεν είναι ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΕΙΣ και ποθούν μόνο να ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ για να φτάσουν στην ένωση με το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ.

24. Αυτοί οι φανατικοί δεν τρώνε ούτε ένα κομμάτι κρέας ούτε πίνουν ένα ποτήρι κρασί και κριτικάρουν τρομερά όποιον τρώει ένα κομματάκι κρέας ή έχει στο χέρι του μία κούπα κρασί έτοιμος για να κάνει την πρόποση.

25. Αυτοί οι φανατικοί είναι ανυπόφοροι. Συνήθως είναι χορτοφάγοι εκατό τα εκατό. Νομίζουν τον εαυτό τους πολύ ΑΓΙΟ, αλλά στο σπίτι τους είναι άσπλαχνοι με την γυναίκα τους, με τα παιδιά τους, με την οικογένειά τους, κλπ.

26. Σ’ αυτούς τους ανθρώπους αρέσει να ΠΟΡΝΕΥΟΝΤΑΙ, να ΜΟΙΧΕΥΟΥΝ, να ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΑΠΛΗΣΤΑ, να ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΝ, αλλά αυτοί πιστεύουν τους εαυτούς τους πολύ AΓΙOYΣ.

27. Ο νους χρησιμεύει μόνο σαν εμπόδιο στο ΕΙΝΑΙ, στο ΙΝΤΙΜΟ, τίποτα δεν ξέρει για το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. Εάν η σκέψη γνώριζε το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, το ΙΝΤΙΜΟ, το ΕΙΝΑΙ τότε όλοι οι άνθρωποι θα είχαν κατανόηση.

28. Μόνο διά μέσου του βαθύ διαλογισμού μπορούμε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ το ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ.

29. Η εμπειρία του ΕΙΝΑΙ, του ΙΝΤΙΜΟ μας μετατρέπει ΡΙΖΙΚΑ. Οι ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΕΙΣ συνηθίζουν να πλαστογραφούν αυτήν την εμπειρία με ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΑΥΤΟΠΡΟ­ΒΟΛΕΣ, και μετά τρέχουν να τα διηγηθούν σ’ όλο τον κόσμο.

30. Οι ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΕΙΣ συνηθίζουν να είναι θύματα των ΑΥΤΑΠΑΤΩΝ τους και πιστεύοντας τους εαυτούς τους ΘΕΟΥΣ ποθούν να τους ΛΑΤΡΕΥΕΙ όλος ο κόσμος.

31. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αδύνατο να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙ­ΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, χωρίς να έχουμε φθάσει να είμαστε αληθινοί ΤΕΧΝΙΚΟΙ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ αυτής της μυστηριώδους επιστήμης της ονομαζόμενης ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.

32. Είναι εντελώς αδύνατο να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χωρίς να έχουμε φθάσει σε μία αληθινή ΜΑΕΣΤΡΙΑ σε αυτό το της ΗΡΕΜΙΑΣ και ΣΙΩΠΗΣ του ΝΟΥ.

33. Όμως δεν πρέπει να ΑΥΤΑΠΑΤΩΜΑΣΤΕ και να μπερδεύουμε την ΓΑΤΑ με τον ΛΑΓΟ. Το ΕΓΩ επίσης φιλοδοξεί και επιθυμεί άπληστα αυτές τις σιωπές και μέχρι και τις κατασκευάζει τεχνητά.

34. Κατά την διάρκεια του ΒΑΘΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ χρειαζό­μαστε την ΗΡΕΜΙΑ και την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΝΟΥ, αλλά δεν χρειαζόμαστε αυτήν την ψεύτικη ηρεμία και σιωπή την κατασκευασμένη από το ΕΓΩ. Ας μην ξεχνούμε ότι ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ κάνοντας την λειτουργία μπορεί και κοροϊδεύει τους πιο πονηρούς ανθρώπους.

35. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ δια της βίας, με το ζόρι και εάν θέλουμε να τον καθησυχάζουμε βασανίζοντάς τον και προσδένοντάς τον, κινούμενοι από την ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ, θα πετύχουμε μόνο ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΣΙΩΠΕΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΗΡΕΜΙΕΣ προκαλούμενες από το ΕΓΩ.

36. Όποιος αληθινά θέλει μια νόμιμη και όχι μια ψεύτικη σιωπή, μια αληθινή ηρεμία και όχι μια ψεύτικη ηρεμία, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να είναι ΑΚΕΡΑΙΟΣ, να μην διαπράττει το λάθος να διαιρεί τον εαυτό του σε ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ και ΣΚΕΨΗ, ΕΓΩ και ΟΧΙ ΕΓΩ, ΕΛΕΓΚΤΗΣ και ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ, ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ, ΕΓΩ και Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ, κλπ, κλπ, κλπ.

37. Να ξέρουμε να ΔΙΑΛΟΓΙΣΘΟΥΜΕ είναι να είμαστε ΑΛΗΘΙΝΑ στο δρόμο της ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΦΩΤΙΣΗΣ. Αν θέλουμε να μάθουμε να ΔΙΑΛΟΓΙΖΟΜΑΣΤΕ πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα ΕΓΩ και η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ, δηλαδή ανάμεσα ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΝ και ΣΚΕΨΗ.

38. Ο ανθρώπινος νους δεν είναι ο εγκέφαλος, ο εγκέ­φαλος είναι φτιαγμένος για να επεξεργάζεται την σκέψη αλλά δεν είναι η σκέψη. Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ και ΛΕΠΤΟΣ αλλά εμείς διαπράττουμε το λάθος να αυτοδιοικούμαστε σε χιλιάδες μικρά ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ αποσπάσματα, που στο σύνολό τους συνθέτουν αυτό που είναι η ΛΕΓΕΩΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥ ΕΓΩ.

39. Όταν κατά την διάρκεια του διαλογισμού προσπαθούμε να ενώσουμε όλα αυτά τα διανοητικά αποσπάσματα, με τον υγιή σκοπό να είμαστε ΑΚΕΡΑΙΟΙ, τότε όλα αυτά τα αποσπάσματα δημιουργούν άλλο ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ με το οποίο πρέπει να μαχόμαστε και τότε γίνεται αδύνατη η ηρεμία και η σιωπή του νου.

40. Κατά την διάρκεια του ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ δεν πρέπει να διαιρούμαστε σε ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ, ΕΓΩ και ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ, Ο ΝΟΥΣ ΜΟΥ και ΕΓΩ, διότι ο ΝΟΥΣ και το ΕΓΩ, ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ και ΕΓΩ, είναι όλα ΕΝΑ, ΤΟ ΕΓΩ, το ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΕΓΩ, το ΕΓΩ ο ΙΔΙΟΣ κλπ, κλπ, κλπ.

41. Όταν αληθινά καταλαβαίνουμε ότι αυτό το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και το ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ όπως και ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ και ΕΓΩ κλπ είναι όλα το ΕΓΩ, το ΕΓΩ ο ΙΔΙΟΣ, είναι φα­νερό ότι με την βαθιά κατανόηση απελευθερωνόμαστε από την ΔΥΑΔΙΚΗ σκέψη και ο ΝΟΥΣ μένει τότε ΑΛΗΘΙΝΑ ήρεμος και σε ΒΑΘΙΑ ΣΙΩΠΗ.

42. Μόνο όταν ο ΝΟΥΣ είναι πραγματικά ήρεμος, μόνο όταν ο ΝΟΥΣ είναι σε αληθινή ΣΙΩΠΗ, μπορούμε να πειραματισθούμε ΑΥΤΟ που είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟ που είναι το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ.

43. Ενώ ο ΝΟΥΣ βρίσκεται ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΕΝΟΣ στην "δυαδικότητα" είναι εντελώς αδύνατο να είμαστε ΑΚΕΡΑΙΟΙ.

44. Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ (το ΜΠΟΥΔΑΤΑ) είναι αξιολογότατη, αλλά δυστυχώς βρίσκεται μποτιλιαρισμένη στην πάλη των αντιθέτων.

45. Όταν κατά την διάρκεια του διαλογισμού η ΟΥΣΙΑ του ΝΟΥ φεύγει από την μπουκάλα των αντιθέτων, μπορούμε να πειραματισθούμε το πραγματικό το ΕΙΝΑΙ, το IΝΤIMO.

46. Υπάρχει ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ όταν ΕΓΩ προσπαθώ να μαζεύω όλα τα αποσπάσματα του νου μου σε ένα μόνο.

47. Υπάρχει ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ όταν ο ΝΟΥΣ μου είναι σκλάβος του ΚΑΛΟΥ και του ΚΑΚΟΥ, του κρύου και της ζέστης, τους μεγάλου και του μικρού, του ευχάριστου και του δυσάρεστου, του ΝΑΙ και του ΟΧΙ κλπ.

48. Υπάρχει ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ όταν διαιρούμαστε σε ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και ποθούμε να μας ελέγχει το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ κατά την διάρκεια του ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.

49. Όποιος έχει πειραματιστεί μια φορά το ΕΙΝΑΙ κατά την διάρκεια του ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ θεραπεύεται για πάντα από τον κίνδυνο να πέφτει στη ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ.

50. ΤΟ ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που οι ΨΕΥΔΟΕΣΩΤΕΡΙΣΤΕΣ και ΨΕΥΔΟΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΕΣ ονομάζουν ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ ή ΘΕΪΚΟ ΕΓΩ.

51. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ είναι εντελώς διαφορετική, διακριτική από όλα εκείνα που ο νους έχει πειραματιστεί κάποτε.

52. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΟΘΕΙ σε κανέναν διότι δεν μοιάζει με τίποτα από όσα ο νους έχει ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΕΙ πριν.

53. Όταν ένας έχει ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κα­ταλαβαίνει τότε πολύ βαθιά την καταστρεπτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται και ποθεί μόνο να γνωρίσει τον ίδιο τον εαυτό του χωρίς να θέλει να είναι τίποτα περισσότερο από αυτό που είναι.

54. Σήμερα το φτωχό ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΖΩΟ, το λανθασμένα ονομαζόμενο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, έχει μέσα του μόνο ένα χρήσιμο ΣΤΟΙΧΕΙΟ, αυτό το ΣΤΟΙΧΕΙΟ είναι το ΜΠΟΥΔΑΤΑ, η ΟΥΣΙΑ του νου με την οποία μπορούμε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ, το ΙΝΤΙΜΟ, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.

55. Αυτό το αξιόλογο ΣΤΟΙΧΕΙΟ είναι μέσα στη μπουκάλα του ΖΩΙΚΟΥ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ. Όταν κατά την διάρκεια του ΒΑΘΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ Ο ΝΟΥΣ μένει ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΡΕΜΟΣ σε ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ από μέσα και απ’ έξω, όχι μόνο στο επι­φανειακό επίπεδο αλλά επίσης σ’ όλους τους διάφορους ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ διαδρόμους, περιοχές, επίπεδα και μέρη, τότε η ΟΥΣΙΑ, το ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, φεύγει από την μπουκάλα και ενώνεται με το ΕΙΝΑΙ, με το ΙΝΤΙΜΟ, για να πειραματιστεί το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.

Από το «Η Επιστήμη της Μουσικής» (Χρ.Μ.65-66) – Σαμαέλ Αούν Βεόρ

 

 


 
MultiTrans