• images/banners/gnosis_banner-1.gif
  • images/banners/gnosis_banner-2.gif
  • images/banners/gnosis_banner-3.gif
  • images/banners/gnosis_banner-4.gif
  • images/banners/gnosis_banner-5.gif
  • images/banners/gnosis_banner-6.gif
  • images/banners/gnosis_banner-7.gif
  • images/banners/gnosis_banner-8.gif

gnosisellas-webradio

SAW-Optimized
Α.Δ. Samael Aun Weor

VM-LAKHSMI-OptimizedΑ.Δ. Lakhsmi

 

Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

 

Σε αυτό το κεφάλαιο ο Α.Δ. Σαμαέλ Αούν Βεόρ μας εξηγεί τι είναι πραγματικά το Κάρμα και πως μπορούμε να το αλλάξουμε σ’εμάς τους ίδιους βελτιώνοντας την ζωή μας.

Podium-brazos-abiertos

 

Πρώτα απ' όλα είναι αναγκαίο να εννοήσουμε αυτό που είναι η Σανσκριτική λέξη ΚΑΡΜΑ.

Δεν χρειάζεται περισσότερο να βεβαιωθεί πως αυτή η ίδια η λέξη στον εαυτό της σημαίνει τον νόμο της Πράξης και της Συνέπειας. Προφανώς, δεν υπάρχει αιτία χωρίς αποτέλεσμα, ούτε αποτέλεσμα χωρίς αιτία. Οποιαδήποτε πράξη της ζωής μας, καλή ή κακή, έχει τις συνέπειες της.

Είναι αναμφισβήτητο πως το ΕΓΩ διαπράττει αναρίθμητα λάθη των οποίων αποτέλεσμα είναι ο πόνος. Ας σκεφτούμε για μια στιγμή τα ανθρωποειδή πλήθη που κατοικούν στην επιφάνεια της Γης. Υποφέρουν το άφατο, θύματα των ιδιαίτερων τους λαθών. Χωρίς το Εγώ δεν θα κάναμε λάθη, ούτε επίσης θα υποφέρα­με τις συνέπειες από αυτά τα ίδια.

Το μοναδικό που πρέπει να υπεραγαπά κανείς για να έχει δικαίωμα στην αληθινή ευτυχία είναι, προ όλων, να μην έχει ΕΓΏ. Σαφώς, όταν δεν υπάρχουν μέσα σε μας τα ψυχικά ακόλουθα, τα υπανθρώπινα στοιχεία που μας επιστρέφουν, τα τόσο τρομερά και κακά, δεν υπάρχει κάρμα για πληρωμή και το αποτέ­λεσμα είναι η ευτυχία.

Όταν κάποιος ζει σύμφωνα με τον σωστό τρόπο του σκέπτεσθαι, το σωστό τρόπο του αισθάνεστε και το σωστό τρόπο του πράττε ι ν, οι συνέπειες συνη­θίζουν να είναι ευτυχείς. Ατυχώς, η δίκαιη σκέψη, το δίκαιο αίσθημα, η δίκαιη πράξη, κ.τ.λ., γίνεται αδύνατη, όταν μια δεύτερη υποανθρώπινη φύση τίθεται σε ενέργεια και μέσα σε μας και δια μέσου ημών, εδώ και τώρα. Εάν δεν ήμουν για μένα τον ίδιο, ουδόλως θα ήμουν θυμώδης, ουδόλως θα ορεγόμουν τα ξένα αγαθά, ουδόλως θα ήμουν λάγνος, φθονερός, υπερήφανος, οκνηρός, λαίμαργος, κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Η Δικαιοσύνη και η Ευσπλαχνία είναι οι δύο κύριες κολώνες της Παγκοσμίου Λευκής Αδελφότητας.

Η Δικαιοσύνη χωρίς Ευσπλαχνία είναι τυραννία, η Ευσπλαχνία χωρίς Δικαιοσύνη είναι Ανοχή, Ασυδο­σία, ικανοποίηση με το έγκλημα. Σ' αυτόν τον κόσμο των ατυχιών που βρισκόμαστε, γίνεται αναγκαίο να μάθουμε να χειριζόμαστε τις ιδιαίτερες μας διαπραγ­ματεύσεις για να διαπορεύουμε το πλοίο της ύπαρξης δια μέσου των διαφόρων κλιμάκων της ζωής.

Το Κάρμα είναι διαπραγματεύσιμο και αυτό είναι κάτι που μπορεί να συλληφθεί πάρα πολύ στους οπαδούς των διαφόρων ορθοδόξων σχολών. Βέβαια, μέχρι και ψευτοεσωτεριστές και ψευτοαποκρυφιστές έχουν αποδώσει υπερβολικές απαισιοδοξίες σε σχέση με το νόμο της Πράξης και της Συνέπειας, ήξεραν εσφαλμένα πως αυτός αναπτύσσεται με τρόπο μηχανικό, αυτόματο και ωμό.

Εάν ο νόμος της Πράξης και της Συνέπειας (Κάρμα και Ντάρμα), εάν η Νέμεσις της υπάρξεως δεν ήτο διαπραγματεύσιμη, τότε, πού θα έμενε η Θεϊκή Ευσπλαχνία; Όταν ένας νόμος κατώτερος υπερβαίνει ένα νόμο ανώτερο, ο νόμος ο ανώτερος πλένει το νόμο τον κατώτερο.

Κάνε καλά έργα, ώστε να πληρώσεις τις αμαρ­τίες σου (κάρμα). Το Λιοντάρι του νόμου το πολεμάς με τη ζυγαριά. Εκείνος ο οποίος έχει να πληρώσει, πληρώνει και εξέρχεται καλά από τις διαπραγματεύ­σεις του, εκείνος ο οποίος δεν έχει με τι να πληρώσει, θα πληρώσει με πόνο.

Εάν στον ένα δίσκο της Κοσμικής Ζυγαριάς θέσουμε τα καλά έργα και στον άλλο τα κακά, είναι προφανές πως το Κάρμα θα εξαρτήσει την κλίση της ζυγαριάς.

Εάν βαρύνει περισσότερο ο δίσκος των κακών πράξεων, το αποτέλεσμα θα είναι οι πίκρες. Εν τού­τοις, είναι δυνατόν να αυξήσουμε το βάρος με καλά έργα στο δίσκο της βελόνης της ζυγαριάς, και κατ' αυτόν τον τρόπο να καταργήσουμε το Κάρμα χωρίς την ανάγκη να υποφέρουμε. Όλο αυτό που χρειαζόμαστε είναι να κάνουμε καλά έργα για να αυξήσουμε το βάρος στον δίσκο των καλών πράξεων.

Ουδέποτε πρέπει να διαμαρτυρόμαστε εναντίον του Κάρμα, το ενδιαφέρον είναι γνωρίζοντας το να το διαπραγματευτούμε. Δυστυχώς στους ανθρώπους, το μόνο που τους συμβαίνει όταν ανακαλύπτονται σε μια μεγάλη πίκρα, είναι με το να πλένουν τα χέρια, όπως ο Πιλάτος, λέγοντας πως δεν έχουν κάνει κανένα κακό, πως δεν είναι ένοχοι, πως είναι ψυχές δίκαιες κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Σ' αυτούς που είναι στην αθλιότητα που ελέγχουν την διαγωγή τους, που κρίνουν τον εαυτό τους, που αισθάνονται αν και είναι σε μια στιγμή, στο έδρανο των κατηγορουμένων, που μετά από μια επιπόλαιη ανάλυση του εαυτού τους μεταβάλλουν τη διαγωγή τους.

Εάν αυτοί που βρίσκονται χωρίς δουλειά, με το να επιστρέφουν αγνοί, απείρως ελεήμονες, απαθείς, εξυπηρετικοί εκατό τις εκατό, είναι προφανές πως αλλοιώνουν ριζικά την αιτία της δυστυχίας τους, μετατρέποντας κατά συνέπεια το αποτέλεσμα.

Δεν είναι δυνατόν να αλλοιώσει κανείς ένα αποτέλεσμα, εάν πριν δεν έχει μετατρεμμένη την αιτία που το προκάλεσε. Λοιπόν, καθώς ήδη είπαμε, δεν υπάρχει αποτέλεσμα χωρίς αιτία, ούτε αιτία χωρίς αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η αθλιότητα έχει τις αιτίες της στα μεθύσια, στην αηδιαστική λαγνεία, στη βία, στις μοιχείες, στη σπατάλη και στη φιλαρ­γυρία κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Δεν είναι δυνατόν κάποιος να βρίσκεται στην αθλιότητα, όταν ο Πατέρας που είναι στο κρυφό, βρίσκεται παρών εδώ και τώρα.

Το Κάρμα είναι φάρμακο που μας επιθέτεται για το δικό μας ιδιαίτερο καλό. Δυστυχώς, οι άνθρω­ποι αντί να υποκλίνονται μπροστά στον αιώνιο Ζωντα­νό Θεό, διαμαρτύρονται, βλασφημούν, δικαιολογούνται στον εαυτό τους, συγχωρούνται βλακωδώς και πλένουν τα χέρια, όπως ο Πιλάτος. Με τέτοιες διαμαρτυρίες δεν μετατρέπεται το Κάρμα, αντιθέτως, αποδίδεται πιο δυνατό και αυστηρό.

Απαιτούμε πίστη από τον (την), σύζυγο, όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε μοιχοί σ' αυτή ή σε προηγού­μενες ζωές.

Ζητούμε αγάπη, όταν είμαστε άσπλαχνοι και σκληροί. Εκλιπαρούμε για κατανόηση, όταν ουδέποτε μάθαμε να καταλαβαίνουμε κανένα, όταν ουδέποτε έχουμε μάθει να βλέπουμε την άποψη του άλλου.

Επιθυμούμε άπειρες ευτυχίες, όταν είμαστε πάντοτε το πρότυπο των πολλών ατυχιών.

Είχαμε εκφράσει την επιθυμία να γεννηθούμε σε ένα σπίτι πολύ όμορφο και με πολλές ανέσεις, παρ' όλο που δεν ξέραμε τις προηγούμενες υπάρξεις μας, με το να προσφέρουμε στα παιδιά μας σπίτι και ομορφιά. Διαμαρτυρόμαστε εναντίον των υβριστών, όταν πάντοτε βρίζουμε όλους αυτούς που μας περιβάλ­λουν.

Θέλουμε τα παιδιά μας να μας υπακούουν, όταν ουδέποτε μάθαμε να υπακούμε εμείς στους γονείς μας.

Μας ενοχλεί τρομερά η συκοφαντία, όταν εμείς υπήρξαμε πάντοτε συκοφάντες και γεμίζουμε τον κόσμο με πόνο. Μας ενοχλεί το κουτσομπολιό, δεν θέλουμε καμιά συκοφαντία για μας και εν τούτοις, πάντοτε κάναμε κουτσομπολιά και συκοφαντίες λέγοντας κακά για τον γείτονα. Εξευτελίζουμε τη ζωή των λοιπών, λέγεται με το να απαιτούμε πάντοτε αυτό που δεν έχουμε δώσει. Σε όλες τις προηγούμενες ζωές μας υπήρξαμε κακοί και αξίζουμε το χειρότερο, αλλά εμείς υποθέτουμε ότι πρέπει να μας δοθεί το καλύτερο.

Οι άρρωστοι αντί να απασχολούνται περισσότερο με τον εαυτό τους, θα πρέπει να εργάζονται για τους άλλους, να κάνουν έργα από ευσπλαχνία, να εξυπηρετούν τους άλλους για να γίνουν καλά, να παρηγορούν τις λύπες τους, να φέρνουν στο γιατρό εκείνους που δεν έχουν με τι να τον πληρώσουν, να δωρίζουν φάρμακα κ. τ. λ. και έτσι θα μετατρέπουν το Κάρμα τους και θα θεραπεύονται ολοκληρωτικά.

Εκείνοι οι οποίοι υποφέρουν στα σπίτια τους, θα πρέπει να πολλαπλασιάζουν την ταπεινότητα τους, την υπομονή τους και την αγάπη τους. Δεν απαντούν με κακές λέξεις. Δεν τυραννούν το γείτονα, δεν ενοχλούν αυτούς που τους περιβάλλουν, ξέρουν να μοιράζονται τα ξένα ελαττώματα με μια υπομονή πολ­λαπλασιασμένη ως το άπειρο. Έτσι θα μετατρέπουν το Κάρμα και θα επιστρέφουν καλύτεροι.

Δυστυχώς, αγαπητοί μου φίλοι, αυτό το εγώ που ο καθένας φέρει μέσα του, κάνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που εδώ λέμε, γι' αυτό το σκοπό, υπολογίζω ως επείγον, χωρίς χρονοτριβή, χωρίς ανα­βολή, να το ελαττώσουμε στον εαυτό μας σε κοσμική σκόνη.

Όταν το ένα ή το άλλο Κάρμα βρίσκεται ήδη ολοκληρωτικά αναπτυγμένο και ξεδιπλωμένο, πρέπει να φτάσει ως το τέλος αναπόφευκτος. Αυτό σημαίνει πως μόνο είναι δυνατόν να μετατρέψουμε ριζικώς το Κάρμα, όταν η μετάνοια είναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ και όταν η δυνατότητα να επαναλάβουμε το λάθος που το φτιάξαμε έχει εξαφανιστεί ριζικά. Το ΚΑΡΜΑ-ΝΤΟΥΡΟ, φθάνοντας στο τέλος του, είναι πάντοτε καταστροφι­κό, δεν είναι όλο το Κάρμα διαπραγματεύσιμο.

Είναι καλό να γνωρίζουμε επίσης πως όταν έχουμε αφαιρέσει ριζικά το εγώ, η δυνατότητα να διαπράξει κάποιος ένα έγκλημα μένει αφαιρεμένη και κατά συνέπεια, το Κάρμα μπορεί να είναι απαλ­λαγμένο. ..

Στον παγκόσμιο παράλληλο της έκτης διάστασης, στον Αιτιατό κόσμο, βλέπουμε το Κάρμα σε πράξη και βλέπουμε πως κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της, ή κάθε αποτέλεσμα έχει την αιτία του και πως διώκονται οι αιτίες και τα αποτελέσματα μέσα από την αιώνια στιγμή της ζωής.

Είναι ο Αιτιατός κόσμος ένας κόσμος των αλλε­παλλήλων κυμάτων των πράξεων και των συνεπειών. Εκεί οι Πρίγκιπες χειρίζονται το Κάρμα με μεγάλη σοφία.

Samael Aun Weor


 
 
MultiTrans