• images/banners/gnosis_banner-1.gif
  • images/banners/gnosis_banner-2.gif
  • images/banners/gnosis_banner-3.gif
  • images/banners/gnosis_banner-4.gif
  • images/banners/gnosis_banner-5.gif
  • images/banners/gnosis_banner-6.gif
  • images/banners/gnosis_banner-7.gif
  • images/banners/gnosis_banner-8.gif

gnosisellas-webradio

SAW-Optimized
Α.Δ. Samael Aun Weor

VM-LAKHSMI-OptimizedΑ.Δ. Lakhsmi

16-Kalachakra_cosmos_mandala-b 

Η ΣΥΜΒΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ


Είμαστε στην Αγία Εβδομάδα που την ζούμε μέσα σε μας τους ίδιους εδώ και τώρα, μέσα στον εαυτό μας στο Μεγάλο Έργο.

Η Γέννεση και η Αποκάλυψη του Αγίου Ιωάννου συμπληρώνονται. Αρμόζει όπως ρίχνουμε ένα βλέμμα στη Βίβλο και να διαβάζουμε τον τρόπο με τον οποίο είναι γραμμένη η Γένεση και η Αποκάλυψη.

Πάμε στο να ανοίξουμε εδώ τις Ιερές Γραφές. Στη Γένεση λέει:

"Στην αρχή ο Θεός έφτιαξε τον ουρανό και τη Γη. Και η γη ήτο ακατάστα­τη και ρευστή, τα σκοτάδια επικρατούν πάνω στην επιφάνεια της Αβύσσου και το πνεύμα του Θεού εκινείτο επάνω στην επιφάνεια των υδάτων. Είπε ο Θεός: "να γίνει φως" και έγινε φως. Και είδε ότι το φως ήτο καλό, χώρισε το φως από τα σκοτάδια και ονόμα­σε το φως ημέρα και τα σκοτάδια νύχτα και έγινε εσπέρας και έγινε πρωί, ημέρα πρώτη".

LIGHT_IN_THE_DARKNESS_1Πρώτη μέρα της μεγάλης εργασίας της Αγίας Εβδομάδος: χωρίζει το φως από τα σκοτάδια. Είναι που ο Μύστης κατέρχε­ται τότε στους κόσμους της κολάσεως και γνωρίζει το μυστικό της αβύσσου, το μυστικό του Μαλκούτ, του Κλίφος του δεύτερου Θανάτου.

  Και είπε ο Θεός: "Να γίνει ο ουράνιος Θόλος μεταξύ των υδάτων και να χωρισθούν τα νερά από τα νερά. Και έκανε ο Θεός τον ουράνιο Θόλο, χώρισε όλα τα νερά που ήσαν κάτω από τον Ουράνιο Θόλο και εκείνα που ήσαν πάνω στον ουράνιο Θόλο. Έτσι έγινε και ονόμασε ο Θεός τον Ουράνιο Θόλο Ουρανό και έγινε εσπέρας και έγινε ένα πρωί, η δεύτερη μέρα".

 Αυτή είναι η δεύτερη δουλειά που έκανε, είναι η δεύτερη αλχημιστική δουλειά, που χωρίζει τα νερά από τα νερά. Έχετε υπόψιν πως όταν μιλάει για το νερό, ομιλεί για τα σπερματικά νερά της πρώτης στιγμής, το μεταλλικό χάος της αλχημείας. Είναι σαφές πως σ' αυτό το σπέρμα είναι θα λέγαμε η ψυχή, η ψυχή του ίδιου του σπέρματος, η ψυχή του χάους. Η ψυχή είναι ο Ερμής της απόκρυφης φιλο­σοφίας. Είναι που χωρίζει τα νερά από τα νερά-εί­ναι ένα έργο τα ανώτερα νερά, το Γάλα της Παρθέ­νου (όπως λέγεται στην Αλχημεία), ο Ερμής της από­κρυφης φιλοσοφίας, ο υδράργυρος, ελευθερώνει το ακατέργαστο μέρος διαμέσου της μεταβολής. Η μεταλ­λική ψυχή του υδραργύρου πρέπει να είναι χωρισμένη από το ακατέργαστο μέρος διαμέσου της μεταβολής, αυτό είναι σαφές. 

Είναι τρεις οι τύποι του Ερμή: Ο ακατέργα­στος Ερμής, η μεταλλική ψυχή του Ερμή, που είναι οι κανονικές σεξουαλικές ενέργειες οι ανερχόμενες από το Ιδά και από το Πιγκαλά. Ο δεύτερος Ερμής είναι, όταν τα ηλιακά και τα σεληνιακά άτομα του Ερμή, συναντώνται στο Τριβένι του κόκκυγα, αφυπνί­ζεται η Κουνταλίνη, η ιερή φωτιά, το Θειάφι και τότε γονιμοποιείται ο Ερμής και σχηματίζεται ο τρίτος Ερμής, που έρχεται με το να εισχωρήσει βαθέως διαμέσου του καναλιού του Σουσούμνα και να ανέλθει διαμέσου της σπονδυλικής στήλης έως τον εγκέφαλο και είναι που με αυτόν τον τρίτο Ερμή, με τον υπέρ­μετρο τρίτο Ερμή, έρχεται να αποκρυσταλλώσει το αστρικό σώμα, πολύ πιο αργά, σε μια ανώτερη οκτάβα, το διανοητικό και μετά το αιτιατό. Έτσι λοιπόν, για να χωρίσει κανείς τα νερά από τα νερά, είναι απαραίτητο να μεσολαβήσει η μεταβολή. Αυτή είναι η δεύτερη μέρα της δημιουργίας.

Και είπε επίσης: "Να ενωθούν τα νερά που είναι κάτω από τους ουρανούς και να ξεσκεπαστεί η ξηρά. Και έγινε έτσι. Ονόμασε την ξηρά γη και τα νερά που την περιβάλλουν τα ονόμασε Θάλασσες. Και είδε πως ήτο καλό. Και είπε ο Θεός: να παράγει η γη πράσινη βλάστηση, βλάστηση που να δώσει σπό­ρους, δένδρα που να δώσουν φρούτα, σύμφωνα με το είδος τους επάνω στη γη". Και έγινε έτσι. Παρήγαγε λοιπόν η γη πράσινη βλάστηση σύμφωνα με τη φύση της και δένδρα με φρούτα, των οποίων οι σπόροι να είναι μέσα σ' αυτά. Και είδε ο Θεός πως ήτο καλό, έγινε εσπέρας και πρωί της τρίτης ημέρας". Έγινε λοιπόν εκεί η τρίτη δουλειά, η δημιουργία σε μια μέρα του αστρικού σώματος, του αστρικού οχήματος, με το οποίο κανείς δύναται να φθάσει στο να τρώει από τα φρούτα της ζωής. Πότε δύναται να φάει κανείς από τα φρούτα της ζωής; Όταν ήδη έχει ένα όχημα από καθαρό χρυσάφι, είναι όταν έχει φάει τα φρούτα της ζωής, το αστρικό σώμα, που είναι θα λέγαμε η ζωή. Το τρίτο όχημα. 

Lord_Krishna_UniverseΚαι είπε ο Θεός: "Να γίνουν φωτεινοί αστέρες στο στερέωμα του ουρανού, για να διαχωρίζουν την ημέρα από τη νύχτα και να δείχνουν τις εποχές, ημέρες και χρόνια και να εξυπηρετούν με τα φωτεινά αστέρια του στερεώματος τον ουρανό και να φωτίζουν τη γη. Και έγινε έτσι. Έκανε τα δύο μεγάλα φωτεινά αστέρια, το μεγαλύτερο φωτεινό αστέρι για να κυριαρ­χεί την ημέρα και το μικρό, για να κυριαρχεί τη νύχτα. Έκανε επίσης τα άστρα και εκείνα τα έθεσε ο Θεός στους ουρανούς, για να φωτίζουν τη γη και να κυριαρχούν κατά την ημέρα και κατά τη νύχτα και για να χωρίζουν το φως από τα σκοτάδια. Και έγινε εσπέρας και έγινε πρωί, ημέρα Τετάρτη".

Τότε ήδη είναι που ένας είναι σε θέση να λάβει ακριβώς την Τετάρτη μύηση. Όταν ήδη έρχεται επειδή -λέγεται ακριβώς- κατέχει αυτό το όχημα του νου, όταν έρχε­ται να χριστικοποιηθεί στο Μεγάλο Έργο. Αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον. Τότε, αυτά τα σημάδια που βλέ­πουμε επάνω είναι: Ο Ήλιος, η Σελήνη, τα άστρα και όλα αυτά τα θέματα είναι εκείνα της Ερμητικής σοφίας. Εκεί είναι όπου βρίσκει ένας το δρόμο της Ερμητικής γνώσεως, επειδή ο κόσμος του NEDSAH είναι ο κόσμος της Ερμητικής σοφίας. Εκεί είναι που συνα­πτά κανείς το δρόμο της Ερμητικής γνώσεως, εις τρόπον ώστε να καταλήγει πολύ ενδιαφέρον αυτό της Τετάρτης ημέρας, που έχει να κάνει με την Τετάρτη Μύηση.

Συνεχίζοντας, βλέπουμε το ακόλουθο: Και είπε ο Θεός: Να δημιουργηθούν στα νερά ζωντανές υπάρξεις και πτηνά, που να πετούν πάνω στη γη και στους αναπεπταμένους ουρανούς. Και έπλασε ο Θεός τα μεγά­λα τέρατα της Αβύσσου και όλα αυτά τα όντα που ζουν σύμφωνα με το γένος τους και όλα τα πτηνά, σύμφωνα με το είδος τους. Και είδε ο Θεός πως ήτο καλό και ο Θεός τα ευλόγησε λέγοντας: "Αυξάνεστε και πληθύνεσθε και γεμίσατε τα νερά και τις Θάλασ­σες". Και έγινε απόγευμα και το πρωί της πέμπτης μέρας.

Και η Πέμπτη Μύηση, που ανταποκρίνεται στον Αιτιατό Κόσμο. Είναι κάποιος που έγινε αφέντης των Στοιχείων, με το να μαθαίνει να διατάζει όλα τα είδη που έχουν ζωή. Αυτός είναι ο Κύριος, ο δημιουργός της φωτιάς, του αέρα, των νερών, της γης, μαθαίνοντας να διατάζει τις δυνάμεις της φύ­σεως. Αυτό μόνο είναι δυνατόν, όταν δουλεύει κανείς πάνω στον εαυτό του τον ίδιο. Γι' αυτό έλεγε πως προτού κανείς μαθαίνει να διατάζει τα στοιχειώδη της φύσεως, είναι που πρέπει να εξουσιάζει τα ατο­μικά στοιχεία του σπέρματος, να μαθαίνει να δου­λεύει με τα στοιχειώδη της σεξουαλικής φωτιάς, να μαθαίνει να εξουσιάζει τους Σίλφος του ίδιου του, του νου, τους ατομικούς Σίλφος του νου και μαθαίνει να εξουσιάζει επίσης τους ατομικούς GNOMOS που δημιούργησαν το κρέας και τα κόκαλα. Αφέντης των ατομικών στοιχείων μέσα σε μας τους ίδιους, πρέπει να γίνει αφέντης του ίδιου του, του σώματος και μετά της φύσεως. Αργότερα δεν θα δυνηθεί να φθάσει τα στοιχειώδη του κόσμου, εάν δεν έχει φθά­σει στο να εξουσιάζει τα ίδια του τα ατομικά στοι­χειώδη του ίδιου του, του σώματος. Όλα αυτά μαθαίνο­νται στην πέμπτη μέρα της δημιουργίας.

Creation-hands-LΑργότερα είπε ο Θεός: "Να δημιουργηθούν στη γη ζωντανά όντα σύμφωνα με το γένος τους, να δημι­ουργηθούν ζώα, φίδια, σύμφωνα με το γένος τους". Και έκανε ζώα της γης σύμφωνα με το γένος τους. Και είδε ο Θεός πως ήτο καλό. Και είπε ο Θεός "Ας κάνουμε τον άνθρωπο κατ' εικόνα με μας και σύμφωνα με μας τους ίδιους". Και έπλασε ο Θεός τον άνθρωπο κατ' εικόνα και ομοίωση, άνδρα και γυναίκα τους έπλασε -είναι πολύ ενδιαφέρον- και τους ευλόγησε ο Θεός και τους είπε: "Αυξάνεστε και πληθύνεσθε και πληρώσατε τη γη και υποτάξατε αυτήν, κυριαρχήστε στα ψάρια της θάλασσας, στα πτηνά των ουρανών και σ' όλα τα ζώα που κινούνται πάνω στη γη". Και είπε: "Σας έχω δώσει όλα τα φυτά που δίδουν σπό­ρους". Κατά τον τρόπο αυτό, ο Θεός άνδρας-γυναίκα τους δημιούργησε. Αλλά, ποιος είναι άξιος να είναι άνδρας-γυναίκα; Είναι όταν τήκονται στον άνδρα-γυναίκα οι θηλυκές και αρσενικές αρχές της Θεότητας. Ας λογα­ριάσουμε πως αυτή είναι η δουλειά της έκτης μέρας της Αρχής. Αυτή ανταποκρίνεται στην έκτη δουλειά που βλέπουμε στην Αλχημεία, μετά από το γάμο του ανθρώπου με την ανθρώπινη ψυχή, τήκεται διαμέσου της φωτιάς και τότε δημιουργείται ο τέλειος άνθρω­πος ανδρόγυνο, Άνδρας και Γυναίκα, με δύναμη πάνω σε όλο αυτό που είναι, είναι και υπάρχει.

Στην τελευταία μέρα της δημιουργίας, είναι όλα τελειωμένα. Οι ουρανοί και η γη και όλο αυτό το πλήθος, το τελείωσε ο Θεός κατά την έβδομη ημέ­ρα της δημιουργίας, το Έργο που έκανε και ευλόγησε την έβδομη μέρα, και το καθαγίασε. Όταν έγινε η έβδομη δουλειά, όταν έγινε η έβδομη μέρα της Αγίας Εβδομάδας, το Έργο συμπληρώθηκε. Είναι η υψίστη παράδοση του Αγίου Πνεύματος. Πιο αργά, κατά την ογδόη ημέρα, ο Πατέρας ανυψώνεται από τον τάφο του, ο Πατέρας ανασταίνει το Γιο και ο Γιος ανασταί­νεται στον Πατέρα και ανυψώνει από τον τάφο του τα αποκρυσταλλωμένα κύτταρα, με την ανάσταση από το Θάνατο. Αλλά αυτή η δουλειά, εξ' ολοκλήρου, σχη­ματίζει την Αγία Εβδομάδα.

Πρέπει να το παρατηρήσουμε από την πλευρά της Γένεσης, επειδή εδώ σύμφωνα με τους νόμους του Λόγου, γενικά είναι τέλεια. Ήτο αναγκαίο ένα σοκ, για να δημιουργηθεί αυτό το ηλιακό σύστημα. Αυτούς τους ίδιους νόμους έχει να χρησιμοποιήσει ο Αλχημιστής για να δημιουργήσει το δικό του κόσμο, -είναι οι ίδιοι νόμοι με τους οποίους ο Δημιουργός δημιούργησε τον κόσμο-, ακόμη περισσότερο να μεγα­λώσει το Έργο του Δημιουργού είναι μεγαλωμένο, όταν γεννιέται ένας καινούργιος Δάσκαλος, κατά τρόπον ώστε να συμπληρώνεται το Έργο, να γίνει αυτό που θέλει.

Ο Δημιουργικός Λόγος που κατά την τελευταία διαδικασία καταλήγει στο κεφάλι του αληθινού ανθρώ­που, του αναστημένου ανθρώπου. Εάν η ανάλωσης αυ­τού του ανθρώπου, που στη Γένεση συσχετίζεται σε βάθος με την Αποκάλυψη του Αγίου Ιωάννη, με τις επτά σφραγίδες ή με τις επτά τρομπέτες που κάθε Άγγελος θα παίξει.

Ο μυημένος, όταν περνά τη Μύηση Mαλκούτ, ασυζητητί θραύει την πρώτη σφραγίδα, όταν περνά από την του Γιεσόντ, θραύει την δεύτερη σφραγίδα, την του ιερού ανθρώπου που είναι ο άνθρωπος.

Όταν περνά την τρίτη μύηση, θραύει την τρίτη σφραγίδα. Όταν περνά την τέταρτη μύηση, θραύει την τέταρτη σφραγίδα, όταν περνά την πέμπτη μύηση, θραύει την πέμπτη σφραγίδα, όταν περνά την έκτη μύηση, θραύει την έκτη σφραγίδα και έχει αποτε­λειώσει το Έργο, επειδή η έβδομη είναι η ανάπαυση του Παρακλήτου, του Διαλογιστή των παρακλήσεων, όπως φαίνεται εκεί στην Αποκάλυψη του Ιωάννη. Είναι βέβαιο πως με το θραύσιμο αυτής της έβδομης σφραγί­δας συμπληρώνεται το Έργο, αλλά η όγδοη ημέρα είναι πάντοτε για να ανασταίνει. Ο καθείς δύναται να ζήσει στη Γένεση αυτό προσωπικά και με περιεχόμενο. Στο περιεχόμενο για τη δημιουργία του κόσμου ή των ιδιαιτέρων θεοτήτων που έρχονται σ' αυτή τη δημιουργία. Τώρα η Αποκάλυψη υπάρχει που την ζει κανείς προσωπικά ή την ζει σε περιεχόμενο, με περιε­χόμενο είναι το βιβλίο της ζωής, το βιβλίο της Σοφίας. Διαμέσου της ιστορίας θραύονται κάθε μια από τις σφραγίδες, σ' αυτούς τους καιρούς θραύεται η τελευταία σφραγίδα, το λιγότερο η έκτη σφραγίδα. Η ανθρωπότητα ζει την Αποκάλυψη σε περιεχόμενο.

Ο Αλχημιστής είναι που δημιουργεί. Όχι μόνο τα Ανώτερα υπαρξιακά Σώματα του Είναι, αλλά επί πλέον έχει να μετατρέψει αυτά τα σώματα σε Καθαρό Χρυσό, προτού μπορέσει να εργασθεί με το φίδι. Έτσι επίσης ο Λόγος είναι μια ζωή χρυσή και για να δυνηθεί να έχει ο Λόγος μια Ζωή Χρυσή, είναι που πρέπει να κάνει αυτό το ίδιο που κάνει ο Αλχη­μιστής στο εργαστήριο του. Αποσπώντας σφραγίδα-σφραγίδα. Ο Λόγος είναι που τον κάνει να ζει στην ανθρωπότητα, σε όλη τη φύση, θα πρέπει να αποσπά­σει κάθε σφραγίδα.

Όταν τελειώνει ή θραύεται ήδη η έκτη σφραγίδα, το Έργο είναι πρακτικά τελειωμένο και έρχεται η τελική καταστροφή, με την διάρρηξη της εβδόμης σφραγίδας, δεν μένει τίποτα από αυτό που είχε. Στο τέλος έρχεται η ανάσταση του Λόγου σε όλη του τη δημιουργία, όταν είναι η νέα χρυσή ζωή. Έτσι καθώς ο άνθρωπος για να δυνηθεί να φτιάξει χρυσό είναι αναγκαίο να θραύσει τις επτά σφραγίδες, έτσι επίσης ο Λόγος για να δυνηθεί να κατασκευάσει μια Χρυσή Ζωή, είναι αναγκαίο να θραύσει τις επτά σφρα­γίδες, όπως η ανθρωπότητα θραύει τις επτά σφραγίδες και όπως όλη η φύση τις θραύει. Τότε κατασκευάζεται η Χρυσή Ζωή, αλλά πριν από όλα αυτός πρέπει να περάσει μια τρομερή Αποκάλυψη, εκπληκτική. Κατ' αυτόν τον τρόπο ζούμε την Αποκάλυψη προσωπικά και με περιεχόμενο. Ζώντας την καλύτερα προσωπικά, μας δίδει το θρίαμβο. Μιμούμαστε το λόγο και επιτυγ­χάνουμε το Χρυσόμαλλο δέρας των αρχαίων ή μας εγγί­ζει να το ζούμε σε περιεχόμενο στη μεγάλη Παγκό­σμια Αποκάλυψη, στους κόσμους της κολάσεως, με το να περνάμε το δεύτερο θάνατο, για να έχουμε πιο αργά το δικαίωμα να ζήσουμε τη Χρυσή Ζωή ως καθαρές ουσίες μιας ανθρωπότητας. Ούτως ή άλλως, πρέπει να ζήσουμε το Μεγάλο βιβλίο.

Η Αγία Εβδομάδα είναι η πιο Αγία από όλες τις εβδομάδες, επειδή είναι που κάποιος πρέπει να ζήσει και εξισωθεί με μακρές περιόδους εργασίας. Στο τέλος και στον κάμπο του Μεγάλου έργου, συνοψί­ζεται πάντοτε συμβολικά στο βιβλίο του Ιώβ. Τα οκτώ χρόνια του Ιώβ είναι το ύψιστο, η βέβαιη εκλο­γή, αλλά στο σύνολο του Μεγάλου Έργου, ακόμη όταν συνοψίζεται στις οκτώ ημέρες, σε οκτώ χρόνια, μαζί με την ανάσταση και όλο το έργο, κατά την Αγία Εβδομάδα, δύναται να διαρκέσει πολλά χρόνια. Σε όλες τις περιπτώσεις, ο καθένας πρέπει να ζήσει την Αγία του Εβδομάδα. Ο Γιος του Ανθρώπου ζει τη δική του. Όταν ο Γιος του Ανθρώπου γεννιέται σε μια φάτνη, ζει την αγία του Εβδομάδα. Στο λαό δεν δύναται αυτό να διδαχθεί, επειδή ο λαός δεν το καταλαβαίνει, στο λαό του δίδεται η φλούδα της διδασκαλίας και στους μυημένους τους διδάσκεται το "κρέας" της διδασκαλίας. Γι' αυτό ο Χριστιανισμός έχει δύο απόψεις, τη βιβλική εξωτερική άποψη για το λαό και τον ιερό Χριστιανισμό, για τους μυημέ­νους.

holy_ladderΟ Μποδισάτβα πρέπει να δημιουργήσει το αιτια­τό του σώμα, ο Μποδισάτβα δεν είναι αυτός που έχει αιτιατό σώμα, ο Μποδισάτβα είναι η ανθρώπινη ψυχή ενός δάσκαλου και αυτά τα σώματα τα κατασκεύα­σε σε μια προηγούμενη ύπαρξη. Παρόλα αυτά έχει αναμμένη τη φωτιά στα οχήματα του και μετά αναγεννά τον Χρυσό στα σώματα του. Επιτυγχάνοντας αυτό, ο Μποδισάτβα ανυψώνεται και μετά, αφού έχει επι­σκευάσει τη φωτιά στα σώματα, φυσικό, ζωτικό, αστρι­κό, διανοητικό και αιτιατό, ο πατέρας, εάν είναι η θέληση του, δύναται να αποστέλλεται για να γεν­νιέται στον εσωτερικό στάβλο. Αλλά βέβαια αυτό είναι μια Υψίστη ευχαριστία, επειδή κάποιος δύναται να λάβει την πέμπτη μύηση της φωτιάς και γι' αυτό το μωρό που φέρει η ευλογημένη Μητέρα στα μπράτσα της έχει εισδύσει βαθέως στα σώματα του, λέγεται, στο στάβλο. Παρ' όλα αυτά, εάν αγαπά στα αληθινά την ανθρωπότητα, είναι αναγκαίο ο Γιος του Ανθρώπου να έλθει στον κόσμο, αυτή είναι η θέληση του πατέρα.

 


ΕΡ. Όταν ένας Μυημένος έχει το αιτιατό σώμα, έχει την ανθρώπινη ψυχή;

ΑΠ. Η ανθρώπινη ψυχή ευρίσκεται ακριβώς στον αιτιατό κόσμο και το μέρος του αιτιατού είναι ένα μέρος που αποτελεί το BUDHATA.

Η ουσία του Μποδισάτβα αποτελεί την απελευ­θερωμένη Ουσία, είναι το Χρυσό Έμβρυο ήδη οργανωμέ­νο. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε να διηγηθούμε αυτό που είπα στην αρχή: είναι υπερβολικά λεπτό, πόσο εύκολα συγχυζόμαστε με εκείνη την διήγηση του αιτια­τού σώματος και του TIPHERET Χριστού. Είναι τόσο λεπτό, που αναγκαστικά συγχυζόμαστε. Δύναται ο καθένας να ταράσσει το γύμνασμα με το μαγνητισμό, ο TIPHERET, δηλαδή ήδη η ζωντανή εκδήλωση του Εσω­τερικού Χριστού, βρίσκεται πολύ συσχετισμένη με την ανθρώπινη ψυχή. Αυτά σχηματίζουν εν μέρει την ανθρώπινη ψυχή, αλλά όταν είναι η θέληση του Πατέ­ρα, όταν ο Γιος του ανθρώπου έρχεται στον κόσμο.


ΕΡ. Δάσκαλε, για να επιτύχουμε τη Μύηση του TIPHERET, πρέπει να έχουμε τα υπαρξιακά Σώματα;

ΑΠ. Ασυζητητί, εάν δεν κατέχουμε τα Ανώτερα Υπαρξιακά Σώματα του Είναι, δεν θα δυνηθούμε ποτέ να αποκτήσουμε τη Μύηση του TIPHERET. Ποια είναι η προέλευση της Ουσίας μας; και εάν επιθυμούμε να μας ανυψώσει, γιατί δε το κάνουμε πριν;

Η Ουσία έρχεται από τον Γαλακτικό Δρόμο, φθάνει στον Ήλιο και κατόπιν στο τέλος εισδύει μέσα στη φύση. Στην αρχή εκδηλώνεται ως ένα απλό στοιχείο, διαμέσου των διαφόρων σταθμών της φύσεως, φυσικών, ζωικών, που φθάνει στο σώμα του ανθρωποει­δούς ή λογικού θηλαστικού.

Η Ουσία είναι ανάγκη να μετατρέπεται στο Χρυσό Έμβρυο, με το να δουλεύει για να δημιουργεί τα Ανώτερα Υπαρξιακά Σώματα του Είναι και να μετα­σχηματίζεται σε Μποδισάτουα. Όταν δεν επιτύχει να μετασχηματισθεί, προμηθεύοντας για τον εαυτό του το Χρυσό Έμβρυο, στο πρώτο κύκλο της εκδηλώσεως του, τότε πρέπει να κατεβαίνει στα σπλάχνα της γης στην καθοδική εξέλιξη, με σκοπό να αφαιρέσει τα υπανθρώπινα στοιχεία ή ψυχικά ακόλουθα.

"Ουκ έπ’ άρτο μόνον ζήσετε άνθρωπος, αλλά επίσης με διάφορους ψυχολογικούς παράγοντες που αν κατανοηθούν όπως πρέπει, μπορούν να μετασχηματί­σουν ριζικά τη ζωή μας".


 

Samael Aun Weor

 
MultiTrans