• images/banners/gnosis_banner-1.gif
  • images/banners/gnosis_banner-2.gif
  • images/banners/gnosis_banner-3.gif
  • images/banners/gnosis_banner-4.gif
  • images/banners/gnosis_banner-5.gif
  • images/banners/gnosis_banner-6.gif
  • images/banners/gnosis_banner-7.gif
  • images/banners/gnosis_banner-8.gif

gnosisellas-webradio

SAW-Optimized
Α.Δ. Samael Aun Weor

VM-LAKHSMI-OptimizedΑ.Δ. Lakhsmi

Ο ΜΩΫΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΟΓΙΑ


Από τα πολύ παλιά χρόνια, βλέπουμε στη Βίβλο τον Εσωτερισμό, την Αλχημεία, τη Μαγεία, την Αστρο­λογία, τη Φιλοσοφία, τα Μαθηματικά κ.τ.λ. Μελετώντας προσεκτικά την έξοδο του Μωυσή, θα ανακαλύψουμε στην Παλαιά Διαθήκη θαυμάσιους εσωτερισμούς, εξορκισμούς, αναστάσεις νεκρών, μαγ­γανείες, μαγείες, ξεμαγείες, μεταμορφώσεις, σήκωμα αντικειμένων με τη δύναμη της θέλησης, θεραπείες, ήδη με τη συγκέντρωση του μαγνητικού πεδίου στη ρίζα της μύτης, ήδη με τα μαγνητικά περάσματα από τα νερά με το αφιερωμένο λάδι, με τις μικρές ποσό­τητες του ιερού σάλιου τις τοποθετημένες στα κατώ­τερα μέρη κ.τ.λ.

Μελετώντας προσεκτικά την έξοδο του Μωυσή, ανακαλύπτουμε σ' αυτήν, από τα παλιά τα χρόνια, την πρακτική μαγεία των Αιγυπτίων.

Ο Μωϋσής ο ίδιος, βέβαια, ήταν ένας μεγάλος μάγος. Προφανώς, ο Μωϋσής γεννήθηκε για να εκπληρώ­σει μία γιγαντιαία αποστολή. Κανείς δεν αγνοεί πως είναι ο εξάδελφος του Φαραώ, που κατάγονταν από έναν αρχαίο μεγάλο μάγο, από έναν μεγάλο Χαλδαίο, αναφέρομαι στον Αβραάμ, επίσης κατάγονταν από τον Ισαάκ, από τη χώρα των Μυστών της αρχαίας Αιγύπτου των Φαραώ, της ηλιασμένης χώρας του Κεμ.

Ο Μωϋσής ήδη άρχισε με ένα γεγονός ασυνήθιστο. Οι Αιγύπτιοι επιχείρησαν να κάνουν κάτι σε κάποιο Εβραίο, τον κακομεταχειρίστηκαν. Ο Μωϋσής υπεράσπι­σε τον Εβραίο, αλλά βεβαίως -καθώς λένε- τον σκότω­σε, επειδή ουδείς αγνοεί πως τον σκότωσε, αυτό είναι αποδεδειγμένο στις Γραφές.

Όταν ένας μύστης άρχιζε με ένα έγκλημα υφίστατο τη ζωή των ομοίων του, δεν καταδικαζότανε από τους δικαστές της Γης, δεν εφέρετο σε καμία δίκη από αυτήν την υποκειμενική ανθρώπινη δικαιοσύνη, αλλά όμως τον καταδίκαζαν απευθείας οι μεγάλοι Ιερείς της Ηλιασμένης Χώρας του Κεμ.

Ο Ιεροφάντης το έκρινε πως ήταν πολύ βαρύ, επειδή αυτοί στον εαυτό τους αντιπροσώπευαν τη θεία δικαιοσύνη, την αντικειμενική δικαιοσύνη που βεβαίως είναι πολύ διαφορετική, πολύ διαφορετική από τη Γήινη υποκειμενική δικαιοσύνη. Αυτή η υποκει­μενική δικαιοσύνη αγοράζεται και πωλείται, αλλά η αντικειμενική δικαιοσύνη είναι η της Κοσμικής Δικαιοσύνης και δεν μπορεί να πουληθεί ούτε να αγορασθεί.

Έφυγε ο Μωϋσής προτού καταδικασθεί, πήγε στη Μαδιάμ, στη γη Μαδιάμ. Τί έκανε αργότερα ο πεθερός του; Του πρόσφερε τη φιλοξενία του σε ένα μεγάλο ναό. Ο Μωϋσής έμεινε εκεί σε μία υπόγεια κρύπτη. Εξήλθε συνειδητά από το φυσικό του σώμα, στον αστρικό κόσμο συναντήθηκε με τον μακαρίτη, παρέμεινε αρκετό χρόνο υποφέροντας στο Αστρικό. Καθόσον τα θετικά γεγονότα του παρέμεναν σε έναν τάφο πέτρινο, σε μια υπόγεια κρύπτη, στο αστρικό διαπραγματεύονταν στο να πείσει το μακαρίτη, ώστε ο μακαρίτης να τον συγχωρέσει και στο τέλος το πέτυχε.

Μετά την υποχώρηση, είναι σαφές πως στα δικα­στήρια της Καρμικής Δικαιοσύνης τον συγχώρεσε. Ήδη συχωρεμένος επέστρεψε ο Μωϋσής στο φυσικό του σώμα. Πρώτα είχε άλλο όνομα, αλλά μετά την επιστροφή του στο σώμα του, πήρε το όνομα του Μωυσή που σημαίνει "σωσμένος από τα νερά". Πολλοί Μύσται δεν επέτυχαν να εξέλθουν από το σώμα τους, επίσης επέστρεφαν στο σώμα τους, οι ιερείς έμεναν σε σπίτια όμοια με τις κρύπτες, έψαχναν τα σώματα τους τα ήδη πεθαμένα, αλλά ο Μωϋσής όχι, παντρεύτηκε με μία μεγάλη Ιέρεια της Μαδιάμ αφιερώθηκε στο Μεγάλο Έργο, (το κλειδί του Μεγάλου Έργου ήδη εσείς το γνωρίζετε, είναι ο Σαάχα Μαϊτούνα, το Μυστικό Α.Ζ.F.) έγινε Αλχημιστής, Καβαλιστής.

Ο Μωϋσής είναι βέβαιο πως αυτοπραγματώθηκε. Είναι αλήθεια πως επέτυχε την Ανάσταση και την επέτυχε ακριβώς σε μια Σπηλιά της LORENA. Είδε μια φλόγα που ήκμαζε μεταξύ των νερών της σπηλιάς και εκείνη η φλόγα του είπε "Ξεκουράσου Μωυσή, Εγώ είμαι ο Θεός του Αβραάμ, ο Θεός του Ισαάκ, ο Θεός του Ιακώβ", και ο Μωϋσής, αγαπητοί μου αδελ­φοί, σ' αυτές ακριβώς τις στιγμές επέτυχε τη Μυητι­κή Ανάσταση. Ήδη είχε επιστρέψει βέβαια. Τότε, μια ακτίνα του AELOHIM μπήκε βαθιά σ’ αυτόν, λέγεται, ο Πατέρας του που είναι στο κρυφό. Αναστήθηκε για να εκπληρώσει μια γιγαντιαία αποστολή, γράφτηκε στην Έξοδο.

AELOHIM είναι ο Αιώνιος, Κοινός, Κοσμικός Πατέρας, όλος ο στρατός του Λόγου. Όλοι οι Ελοείμ, δεν είναι παρά ακτίνες του AELOHIM, είναι η αφανέρωτη Θεϊκότητα, ο Υπερεύσπλαχνος, ο ων, ο Αιώνιος, Κοινός, Κοσμικός Πατέρας. Ο Πατέρας μας που είναι στο κρυφό, δεν είναι παρά μια ακτίνα του AELOHIM. Προ του Αιώνιου, Κοινού, Κοσμικού Πατέρα, προ του Πανταχού Παρόντος, προ της αποκαλυμμένης αίσθησης, όλοι οι Μεγάλοι Δάσκαλοι της Παγκόσμιας Λευκής Αδελφότητας, όλοι οι Θεοί γονατίζουν προ του AELOΗΙΜ, του Πανταχού Παρόντος, του Υπερεύσπλαχνου, της απεραντοσύνης που όλους τους διατρέφει, της Θεϊκότητας ή του Θεϊκού αφανέρωτου.

Μαγείας, ήταν γεμάτη από ηλεκτρική ενέργεια. Κάθε ασεβής που θα τολμούσε να πλησιάσει την Κιβωτό, θα πέθαινε ακαριαία. Στην Κιβωτό ήταν η Πατριαρχι­κή Ράβδος του Ααρών, οι πλάκες του Νόμου, το Δισκο­πότηρο. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η ράβδος είναι φαλλική. Έτσι λοιπόν, αδελφοί, η Κιβωτός ήταν ισχυ­ρή. Ο Μωϋσής ο ίδιος κατά την οδοιπορία του έφερε πάντοτε τη ράβδο της πραγματικής δύναμης και αυτός, λέγεται, μετέτρεψε τη ράβδο σε ένα φίδι, χρησιμο­ποίησε επίσης το ραβδί, το ρόπαλο του Ηρακλή κ.τ.λ.

Όταν κάποιος διαβάζει την Έξοδο, δεν μπορεί παρά να θαυμάσει για τις φοβερές του δυνάμεις. Ο Μωϋσής όταν θέλησε να ελευθερώσει τον Εβραϊκό λαό, ο Φαραώ εναντιώθηκε. Λένε οι ιερές γραφές πως με μόνο την ανύψωση της Ράβδου, τα νερά μετατράπηκαν σε αίμα και τα νερά δεν χρησίμεψαν, τα ψάρια ψόφησαν, με άλλη απαλή κίνηση, τα νερά επανήλθαν στην πρότερα τους κατάσταση, αλλά ο Φαραώ επέμενε στο να μην αφήνει να εξέλθει εκείνος ο λαός από τη χώρα. Τότε σήκωσε το σκήπτρο του, όλα τα σπίτια των ανθρώπων γέμισαν με υπερμεγέθεις και τεράστιους βατράχους, αλλά ο Φαραώ επίσης δεν θέλησε να μετατραπεί. Ο Μωϋσής εξαφάνισε τους βατράχους. Και αργότερα συνέχισε η Έξοδος.

Τα πικρά λόγια πως άφησε να πέφτει βροχή από χαλάζι επάνω στην χώρα της Αιγύπτου. Όταν έφτα­σε σ' αυτό το μέρος, συμφωνώ πως επίσης προκάλεσε θύελλες από χαλάζι και λέγεται έκανε να εμφανισθούν επάνω στη χώρα της Αιγύπτου χιλιάδες κουνούπια και λοιμοί. Ο Φαραώ είπε πως δεν ήθελε να πεθάνει ο λαός, σαφώς, γιατί είχε πολλά τα οποία χρειαζό­τανε.

Επιβεβαιώνεται πως πέθαναν όλα τα πρωτότοκα των Αιγυπτίων. Έτσι λέει η Έξοδος του Αρχαίου Κειμέ­νου, δεν είμαι εγώ εκείνος ο οποίος το επιβεβαιώνει, είναι η Έξοδος.

Σαφώς ο Φαραώ μετετράπη όταν ήδη άρχισαν να πεθαίνουν τα πρωτότοκα των οικογενειών των Αιγυ­πτίων και άφησε το λαό εκείνο να εξέλθει. Ο Μωϋσής, κρατώντας την Πατριαρχική Ράβδο του, χώρισε τα νερά από τα νερά για να περάσει εκείνος ο λαός, οι διώκτες του επιχείρησαν να το κάνουν μετά, ο Φαραώ το μετάνιωσε και ακολούθησε μαζί με το στρα­τό του αλλά με μια διαταγή του Μωυσή εκείνα τα νερά ενώθηκαν εκ νέου.

Έτσι λοιπόν, όλα τα περάσματα του Μωυσή με τις δυνάμεις, του, με τη Ράβδο που εγγίζει το βράχο για να αναβλύσει το νερό, έχουν πολύ μυστικό συμβο­λισμό, Καβαλιστικό. Ο Μωϋσής ο τρομερά θεϊκός, κάτω από το όρος Σινά με τη φωνή του που απαστράφτει και τα πλήθη τρόμαζαν.

Κατά την απουσία του, είχαν εγκαταστήσει τη λατρεία του χρυσού μόσχου. Όταν ο Μωϋσής έμαθε αυτό, έλαβε από τα δικά τους, αυτά που δεν ήσαν δικά τους, τους έσφαξε.. Επειδή, τους είπε, δεν δύναται να λάβει όλα τα μέτρα, όλο αυτό είναι απο­λύτως συμβολικό.

Όταν κατήλθε από το Σινά με τις πλάκες του Νόμου, στο κεφάλι του έλαμπαν δύο κέρατα με τερά­στιες ακτίνες φωτός, γι' αυτό το λόγο είναι πως έχουν ζωγραφισμένα αυτά τα δύο κέρατα. Τι θέλουν να πουν αυτά τα δύο κέρατα του τράγου του Μωυσή;

Γιατί ο Μιχαήλ Άγγελος τον σκαλίζει κατ' αυτόν τον τρόπο; Λοιπόν έχει ένα συμβολικό νόημα, ασφαλώς. Γιατί είχε αυτά τα κέρατα του τράγου; Τους λέμε, επειδή ο τράγος αντιπροσωπεύει το διάβολο, γι' αυτό ο Μωϋσής είχε τα κέρατα. Ήτο μήπως ο Μωϋσής ο διάβολος;

Πρέπει να αναλύσουμε αυτό το θέμα. Καλά αξί­ζει να συλλογιστούμε, εάν σκεφτόμαστε τον τράγο μπορούμε να ανακαλύψουμε τη σεξουαλική δύναμη. Στα σπήλαια των φωτισμένων του Μεσαίωνα έχουν αντι­προσωπεύσει ακριβώς με αυτόν τον Λούσιφερ, είναι το άστρο της αλήθειας η αντανάκλαση του Λόγου μέσα σε μας τους ίδιους, εδώ και τώρα.

Έτσι καθώς ο φυσικός ήλιος έχει στο βάθος του τη σκιά αυτού του ίδιου, εστί ο εσωτερικός Δάσκαλος του κάθε ένα από μας προβάλλει στον εσωτε­ρικό μας κόσμο την ιδιαίτερη του σκιά, αυτό είναι ασυνήθιστο.

Στην αρχή, ο Λούσιφερ έλαμπε στο βάθος της συνειδήσεως μας, ήταν ένας Αρχάγγελος. Όταν κατακρημνίσθηκε στο βάθος της αβύσσου, μετατράπηκε σε έναν τράγο.

Ο Λούσιφερ αντιπροσωπεύει τη σεξουαλική δύνα­μη. Ποιος μπορεί να αρνηθεί πως ένας τράγος ,δεν κατέχει μια μεγάλη σεξουαλική δύναμη; Οποιοσδήποτε σεξουαλικώς ανίκανος, (επειδή υπάρχουν διάφορες τάξεις ανικανότητας. Ανικανότητα από κάποια βλάβη του νευρικού συστήματος, επειδή υπάρχει επίσης ανικανότητα από πλήρη ανικανότητα) μπορεί να θερα­πευτεί με τις σεξουαλικές ορμόνες αυτού του ζώου, με τους σεξουαλικούς αδένες του τράγου, επειδή οι ορμόνες αυτού του τράγου έχουν δύναμη για να τελειώνουμε με αυτήν την ανικανότητα.

Έτσι, λοιπόν, ο τράγος αντιπροσωπεύει στον εαυτό του τη δημιουργική δύναμη. Γι' αυτό ο τράγος αντιπροσωπεύεται από τον Λούσιφερ, αυτό πρέπει να το ξέρουμε, να το εννοούμε. Όπως και να το θέλε­τε, ο Μωϋσής ήξερε να προοδεύει τη σεξουαλική δύ­ναμη.

Όπως και να το θέλετε, αυτός μπόρεσε να μετα­βάλλει το Ιερό Σπέρμα σε δημιουργική ενέργεια, εμφανίστηκε έχοντας στο κεφάλι του τα κέρατα που συμβολίζουν τον Λούσιφερ. Τότε από που εξήγαγε ο Μωϋσής τις δυνάμεις του; Με τι δύναμη μπόρεσε να λύσει τις 7 πληγές της Αιγύπτου, καθώς λέει η Έξοδος; Υπήρξε εκείνος ο πράκτωρ που του επέτρε­ψε να δείξει τη σοφία του ενώπιον του Φαραώ, η σεξουαλική δύναμη, εκεί είναι η δύναμη των δυνάμεων.

Τώρα θα σας εξηγήσω γιατί η Κιβωτός της Δια­θήκης είχε 4 κέρατα του τράγου. Ήσαν τα 4 κέρατα που εξυπηρετούσαν τους 4 ανθρώπους για να μπορούν να τη μεταφέρουν από το ένα μέρος στο άλλο. Αυτή η Κιβωτός, στον εαυτό της, αντιπροσωπεύει το Λίγκαμ-Γιόνι και το Νόμο, εκεί λοιπόν είναι όπου είναι η δύναμη, η δύναμη χωρίς την οποία σε τίποτα δεν θα εξυπηρετούσε το ΤΑΟ των προφητών, σε τίποτα δεν θα εξυπηρετούσε τη Ράβδο των Μεγάλων Μυστών, τον Υδράργυρο ήδη γονιμοποιημένο από το Θειάφι, λέγεται, από τη φωτιά.

Έτσι λοιπόν, πρέπει να καταλάβουμε την ανα­γκαιότητα να επεξεργαζόμαστε τον Υδράργυρο. Όλοι οι Αλχημισταί του Μεσαίωνα τηρούσαν σιγή, για την κρυφή εξήγηση που περιλαμβάνει ο τράγος του Μέντεζ.

Όταν στο Μεσαίωνα οι νεόφυτοι μυημένοι έφτα­ναν τα μεσάνυχτα στις μυητικές σπηλιές, στο κρυφό Αγιαστήριο, τους έκλειναν τα μάτια, έβαζαν τον Νεόφυτο μπροστά στον τράγο του Μέντεζ, το διάβολο, αλλά απέναντι από αυτόν έλαμπε το πεντάγραμμα, το φλογερό άστρο, όχι το ανάποδο που το χρησιμοποιούν οι μαύροι ταντρισταί, αλλά με την ανώτερη γωνία προς τα πάνω, και τις δύο κατώτερες γωνίες προς τα κάτω. Αυτός διατάσσονταν να το φιλήσει, με τα οπίσθια προς το διάβολο. Εάν το αποποιούνταν, του ξανάκλειναν τα μάτια, τον έβγαζαν από μια άγνωστη πόρτα απ' όπου ουδέποτε μπορούσε να εισέλθει.

Εκεί στους αδελφούς, τους γνωστοποιούσαν τους κινδύνους της Αγίας Έρευνας. Στο μέσον εκείνης της κυβικής πέτρας όπου κάθονταν ο διάβολος, εξέρχονταν τότε από μια πόρτα μια Ίσις του Ναού. Χρειάζε­ται να είναι κανείς αρκετά έξυπνος για να αντιληφ­θεί τη βαθιά σημασία της ιεροτελεστίας. Πράγματι, προμηθεύει τη δουλειά στο Μεγάλο Έργο. Το βασικό είναι, αγαπητοί μου αδελφοί, να κάνει κανείς το Μεγάλο Έργο.

Σε τι θα εξυπηρετούσε εμάς το να επιστρέψουμε πολυμαθείς χωρίς να έχουμε κάνει το Μεγάλο Έργο; Είναι σαφές πως στην αρχή πρέπει να κατασκευάσουμε τον Ερμή. Το μυστικό της επεξεργασίας του ΕΡΜΗ (υδράργυρου) ουδείς το απεκάλυψε σε κανένα. Αυτοί το ξέρουν στο ARCANO A.Z.F. είναι το κλειδί. Με τι αντικείμενο προπαρασκευάζουμε τον Ερμή, και για ποιο λόγο; Για να κάνουμε όλο το Μεγάλο Έργο. Είναι προφανές, πρέπει να μεταβάλλουμε τις σεξουα­λικές ενέργειες, με τον SAHAJA MAITHUNA.

Αλλά αυτή η ενέργεια στον εαυτό της ήδη εί­ναι ένας Ερμής, η Μεταλλική Ψυχή του ακατέργαστου υδράργυρου, του Σπέρματος, που κατόπιν, αυτή η ενέργεια ανέρχεται από τα κανάλια των Ιδά και Πιγκαλά, που με την ένωση των Ηλιακών και Σεληνιακών ατόμων γεννάται η φωτιά, είναι αλήθεια. Αυτή η φωτιά γονιμοποιεί όλες τις εκδηλώσεις του, αυτή η φωτιά είναι το Θειάφι.

Ο Ερμής γονιμοποιείται από το Θειάφι. Πρέπει να κάνουμε όλη τη δουλειά. Αλλά ποια είναι η δου­λειά; Είναι ανάγκη να καταλάβουμε ποια είναι η δουλειά που πρέπει να κάνουμε, πρέπει να τελειώνου­με με τις πολλές εσφαλμένες ιδέες.

Λένε οι διάφορες οργανώσεις του ψευτοεσωτεριστικού και ψευτοαποκρυφιστικού τύπου πως ο άνθρωπος έχει 7 σώματα: το Φυσικό, το Αιθερικό, το Αστρικό, το Διανοητικό, το Αιτιατό, το Βουδικό και το Ατμικό. Αυτοί αποκαλούν τέτοια σώματα με άλλα ονόματα:

Φυσικό το Φυσικό, Το Ζωτικό το ονομάζουν LINGAM SARIRA, το Αστρικό το λένε KAMAS ή αρχή της επιθυ­μίας, το Διανοητικό το λένε κατώτερο MANAS, το Διαισθητικό το λένε Βουδικό και ΑΤΜΑΝ. Αλλά το περίεργο της περιπτώσεως είναι πως όλοι οι ψευτοεσωτερισταί και ψευτοαποκρυφισταί πιστεύουν πως όλοι οι άνθρωποι, ή καλύτερα θα λέγαμε ανθρωποειδή, που σκεπάζουν την επιφάνεια της γης, κατέχουν ήδη τα 7 σώματα.

Φυσικά αυτό είναι απολύτως λανθασμένο. Το Διανοητικό ζώο, το εσφαλμένα ονομαζόμενο άνθρωπος, μόνο έχει το φυσικό σώμα και την έδρα του, του ζωτικού οργανισμού, δεν έχει περισσότερα. Αστρικό, Διανοητικό και Αιτιατό δεν έχει, το λιγότερο που έχει μετά το φυσικό σώμα και το ζωτικό, είναι το EGO, το εγώ, εγώ ο ίδιος ο εαυτός μου, που φτιά­χνει τους χρόνους του Αστρικού, που φτιάχνει τους χρόνους του Διανοητικού, αλλά που δεν είναι το Αστρικό σώμα ούτε το Διανοητικό.

Στους εσωτερικούς κόσμους μπορεί να το ζώσει κανείς εύκολα. Στο όνομα της αλήθειας και με μεγά­λη έμφαση σας λέω: Όταν κινούμαι στον Αστρικό κό­σμο, με πλήρη μεσημβρινή διαύγεια βλέπω εκείνους οι οποίοι έχουν αστρικό και εκείνους οι οποίοι δεν έχουν αστρικό σώμα. Ενσαρκωμένες πολλαπλότητες πηγαίνουν και έρχονται και δεν ξέρουν γιατί, δεν έχουν αστρικό σώμα και αυτοί είναι θλιβερές σκιές, ασυνείδητα φαντάσματα, φαίνονται αληθινοί υπνοβά­τες στην περιοχή της κόλασης.

Εάν έχουν αστρικό σώμα, είναι διαφορετικοί. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει εκεί τη διαφοροποίηση μεταξύ κάποιου που έχει το αστρικό και κάποιου που δεν το έχει. Ένα παράδειγμα πολύ δυνατό που μπορούμε να θέσουμε εδώ, ένα άτομο ντυμένο και ένα άτομο άντυτο, στην απλή θέα βλέπουμε ποιο φορά­ει ρούχα και ποιο δεν φοράει, αυτό είναι κάτι. Έτσι επίσης, εκείνους οι οποίοι δεν έχουν αστρικό σώμα, τους βλέπουμε εκεί σαν φτωχά φαντάσματα. Έτσι λοιπόν, δημιουργώντας για μας και με το να κατασκευάζουμε τον Ερμή, έχουμε ένα σκοπό, να δη­μιουργήσουμε τα Ανώτερα Υπαρξιακά Σώματα του Είναι, να τα τελειοποιήσουμε κ.τ.λ.

Αδελφοί, πρέπει εσείς να κατανοήσετε αυτό που θα κάνετε, ποια είναι η δουλειά που θα πραγμα­τοποιήσουμε με τον Ερμή. Κατά πρώτον, ο Ερμής, γονιμοποιημένος από το Θειάφι, παίρνει σχήμα στο αστρικό σώμα και όταν κάποιος ήδη κατέχει το αστρι­κό σώμα ξέρει πως το έχει, επειδή μπορεί να το χρησιμοποιεί.

Ξέρουμε πως έχουμε πόδια, επειδή μπορούμε να περπατήσουμε με αυτά, ξέρουμε πως έχουμε χέρια, επειδή μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε, πως έχουμε τα μάτια, επειδή μπορούμε να δούμε. Έτσι επίσης ξέρουμε πως κατέχουμε ένα αστρικό σώμα, επειδή μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε, κινούμεθα με αυτό συνειδητά και θετικά δια μέσου των υπερευαίσθητων κόσμων.

Και από τι είναι φτιαγμένο το αστρικό σώμα; Από τον Ερμή. Γιατί ο Ερμής παίρνει το σχήμα του αστρικού σώματος. Ευχαριστώ, είπε ο Αδάμ, που βρί­σκεται ο Ερμής γονιμοποιημένος από το Θειάφι. Ο Ερμής, γονιμοποιημένος από το θειάφι, παίρνει το σχήμα ενός αστρικού σώματος και μετατρέπεται σε αστρικό σώμα. Κάποια φορά που εμείς έχουμε δημιουρ­γήσει το αστρικό σώμα μέσω του Ερμή, ήδη δεν είμαστε θλιβερά φαντάσματα στον κόσμο των νεκρών, σκιές της αβύσσου, όχι.

Μου έρχεται αυτές τις στιγμές στην μνήμη μου, η ενθύμηση του Ομήρου, όταν είπε "περισσότερο αξίζει να είναι ένας ζητιάνος επάνω στη γη, παρά ένας βασιλιάς στην αυτοκρατορία των φαντασμάτων. Εκείνος ο οποίος έχει αστρικό σώμα ήδη δεν είναι ένα φάντασμα, διαπρέπει ως Θεός της Γης και ως Θεός του Νου, εδώ φιγουράρει ως ιερό όνομα σε κάθε ένα από μας, έχει εκεί το όνομα του.

Το όνομα που εγώ χρησιμοποιώ είναι Σαμαέλ Αούν Βεόρ, δεν είναι ένα όνομα παράξενο που εγώ ονομάζω έτσι δια μέσου όλης της Αιωνιότητας. Από ηλικία σε ηλικία, από Μαχαμβαντάρα σε Μαχαμβαντάρα, έχω υπάρξει ως Σαμαέλ Αούν Βεόρ. Αυτό το όνομα είναι του Θεϊκού μου Πατέρα, της Θεϊκής μου Μονά­δας, είναι ένα όνομα που έρχεται να αντιπροσωπεύ­σει το Βασιλιά της Φωτιάς, των Ηφαιστείων.

Αναμφιβόλως, καθώς θα έλεγε και ο Μωάμεθ, ο Αλλάχ είναι Αλλάχ και ο Μωάμεθ είναι το όνομα του. Αυτός είναι τέλειος, εγώ δεν είμαι, δεν εννοώ πως ο υιός του είναι τέλειος, επειδή τέλειος δεν υπάρχει παρά ένας, είναι ο πατέρας που βρίσκεται στο κρυφό, κανένας από μας δεν είναι τέλειος.

Έτσι λοιπόν, αδελφοί, στον κόσμο του Νου, εκείνος ο οποίος κατέχει το αστρικό του σώμα ξέρει το όνομα του και μετά το θάνατο συνεχίζει εκεί να ζει με την αστρική του προσωπικότητα, ήδη δεν είναι ένα πλάσμα πεθαμένο. Αλλά εάν κάποιος θα κατασκευάσει το αστρικό σώμα, π.χ. και αργότερα θα πάψει, δεν θα συνεχίσει να δουλεύει με τον Ερμή, σε νέες υπάρξεις θα εκφυλίζεται, μετά θα πρέπει να τον επανενσαρκώσουν στους κατώτερους οργανισμούς των ζώων, πρέπει να αφαιρέσουν αυτό που από Χανασμούσεν είχε.

Αγαπητοί μου αδελφοί, υπάρχουν διάφορα βασί­λεια, όπως αυτά που υπάρχουν εδώ και αυτά τα βασί­λεια κυβερνώνται από Ημίθεους ή Ιεραρχίες. Κάποια φορά που κάποιος έχει επιτύχει την κατασκευή του αστρικού σώματος μέσω της φωτιάς, του Ερμή της κρυφής φιλοσοφίας, μπορεί τότε να αφιερώνεται στην κατασκευή του Διανοητικού Σώματος.

Όλος ο κόσμος πιστεύει πως έχει ένα ιδιαίτε­ρο αστρικό σώμα και αυτό είναι λάθος. Ο κόσμος δεν έχει ένα ιδιαίτερο Νου, ο κόσμος έχει πολλούς Νόες, σκεφθείτε σεις πως το Εγώ είναι πολλαπλό, πως το Εγώ είναι ένα σύνολο από πρόσωπα που κάποιος φέρει μέσα του, πως το σώμα είναι μια μηχανή και πως δια μέσου αυτής της μηχανής, ταχέως εκδηλώνεται ένα Εγώ, λέγεται, ένα πρόσωπο, αλλά αυτό το πρόσω­πο εξέρχεται και στη θέση του θέτεται άλλο, μετά αυτό το άλλο εξέρχεται και στη θέση του θέτεται άλλο και έτσι γίνεται αλληλοδιαδόχους.

Καθ' ολοκληρία, το διανοητικό ζώο δεν έχει ορισμένη ατομικότητα, είναι μια μηχανή καθοδηγούμε­νη από πολλά πρόσωπα, αλλά κάθε ένα από αυτά τα πρόσωπα τα ονομαζόμενα Εγώ, έχει ένα Νου διαφορετικό. Όπως και αν θέλετε, τα Εγώ είναι τέτοια, οι Νόες είναι πολλοί, κάθε Εγώ έχει το Νου του και τις ιδέες του, το ιδιαίτερο του κριτήριο.

Κατά τα άλλα, αγαπητοί μου αδελφοί, πού είναι ο ατομικός Νους του διανοητικού ζώου, του λανθασμέ­να ονομαζόμενου άνθρωπος; Πού είναι ο Νους αυτού του φτωχού λογικού θηλαστικού; Ποιος από αυτούς είναι; Πρέπει να λάβουμε υπ όψιν μας, δυστυχώς, αυτό που είμαστε, εάν είναι πως θέλουμε μια ριζική μετατροπή.

Μετά από αυτό που έχει κάποιος επιτύχει ήδη, την κατασκευή του αστρικού πρέπει να κατασκευάσει ένα Διανοητικό Σώμα. Αυτό με τι θα το κατασκευάσου­με; Με τον Ερμή. Αυτός ο Ερμής θα αποκρυσταλλωθεί στο σώμα του Νου. Πότε ξέρουμε πως κατέχουμε ατομι­κό Νου; Όταν μπορούμε να τον χρησιμοποιούμε, όταν είμαστε πλήρεις του να ταξιδεύουμε με το Διανοητι­κό Σώμα δια μέσου όλου του διαστήματος, από πλανήτη σε πλανήτη, τότε μόνο ξέρουμε πως κατέχουμε ένα διανοητικό σώμα από σάρκα και κόκαλο.

Όταν ήδη κατέχουμε αληθινά το διανοητικό σώμα, τότε πάμε να κάνουμε μια δουλειά περισσότερο προχωρημένη, πάμε να δημιουργήσουμε το Σώμα της Συνειδητής Θέλησης, το Αιτιατό Σώμα, χρησιμοποιώ­ντας τον Ερμή, πάντοτε γονιμοποιημένο από το Θειά­φι. Αλλά η δουλειά είναι διατεταγμένη, πρώτον κατα­σκευάζεται το αστρικό σώμα, μετά το σώμα της συνει­δητής θέλησης ή αιτιατό σώμα. Κάθε ένα από αυτά τα σώματα έχει τους νόμους του: Το φυσικό σώμα διέπεται από 48 νόμους, το αστρικό διέπεται από 24 νόμους, το διανοητικό από 12, το αιτιατό από 6.

Κοιτάξτε σεις τα ήδη θαυμάσια κατασκευασμένα σώματα. Αυτά τα σώματα, αστρικό, διανοητικό, αιτια­τό από κατασκευής έχουν την αρχή τους, την ανθρώ­πινη ψυχή τους. Μετατρεπόμαστε τότε σε ένα άνθρωπο πραγματικό, αληθινό, ευχαριστίες στον Ερμή της κρυφής φιλοσοφίας τον γονιμοποιημένο από το Θειάφι, έναν άνθρωπο πραγματικό, περισσότερο απόλυτο στην αίσθηση από το λόγο.

Με το να πιστεύουμε εμείς τις στιγμές πως είμαστε άνθρωποι, είναι μια νόθευση. Είναι σαφές, θέτουμε έναν άνθρωπο δίπλα σε ένα διανοητικό ζώο, απλώς μοιάζουν οι δυο αλλά έχουν μια ομοιότητα. Εάν παρατηρήσουμε τις συνήθειες τους, είναι διαφο­ρετικές. Οι συνήθειες του αληθινού ανθρώπου είναι τόσο διαφορετικές από εκείνες του διανοητικού ζώου, όσο εκείνες του μορφωμένου ανθρώπου είναι απολύτως διαφορετικές από εκείνες του κανιβάλου της ζού­γκλας. Παρατηρείστε λεπτομερώς έναν άνθρωπο και ένα διανοητικό ζώο, παρατηρείστε τη συμπεριφορά τους και τους τρόπους τους, είναι ριζικώς διάφοροι, διαφορετικού. Τελικά δεν ομοιάζουν σε τίποτα, αν και η φυσική εμφάνιση και των δύο είναι ίδια.

Επειδή στα διανοητικά ζώα υπάρχουν οι δυνατό­τητες να μετατραπούν σε άνθρωπο, είναι ένα άλλο θέμα πολύ διαφορετικό, είναι τα σπέρματα των Ανωτέ­ρων Υπαρξιακών Σωμάτων του Είναι. Σπέρματα, εκπο­ρεύσεις από τον Ιερό Απόλυτο Ήλιο που μπορούν να αναζωογονηθούν μέσω της δουλειάς με τη σεξουαλική αλχημεία και αυτό είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον.

Τώρα καλά, κάποια φορά που έχουμε λάβει ήδη την ψυχική αρχή, αυτό που ονομάζεται στη γνώση το πνεύμα, έρχεται το δεύτερο μέρος της δουλειάς πολύ πιο βαθιάς, που σχετίζεται με το να καθαρίσει περισσότερο τον Ερμή και να εντατικοποιήσει την αφαίρεση του ξηρού Ερμή και του κόκκινου Αλατιού. Ποιος είναι ο ξηρός Ερμής; Έχουμε πει, είναι σχη­ματισμένος ή αντιπροσωπευμένος από τα Εγώ που έχου­με γεμίσει μέσα μας. Και ποιο είναι το κόκκινο αλάτι ή αρσενικό θειάφι; Είναι η υποσεξουαλική φωτιά, η φωτιά που πηγάζει από το απαίσιο όργανο Κουνταρτιγουαδόρ.

Για τη δημιουργία των Ανωτέρων Υπαρξιακών Σωμάτων του Είναι, χρειάζεται επίσης η αφαίρεση. Η αφαίρεση εντατικοποιείται ακόμη περισσότερο στο δεύτερο μέρος της δουλειάς, στην αφαίρεση των ανε­πιθύμητων στοιχείων του ξηρού Ερμή και του αρσενι­κού Θειαφιού ή κόκκινου αλατιού. Στην τρίτη δου­λειά, σεβαστοί μου αδελφοί, είναι το τρίτο ψήσιμο (επειδή είναι τρία τα ψησίματα ή τρεις οι καθαρι­σμοί από το σίδηρο και από τη φωτιά).

Πρέπει να μετατρέψουμε τα Ανώτερα Υπαρξιακά Σώματα του Είναι σε οχήματα από καθαρό χρυσό. Από πού θα έρθει αυτός ο καθαρός χρυσός; Τον φέρνει ο Ερμής. Έτσι όπως ο Άγιος Χριστόφορος φέρει το μωρό, έτσι επίσης ο Ερμής φέρει βέβαια το χρυσό, αλλά χρειάζεται ένα τέχνασμα που είναι πλήρες, όταν ενωθούν τα άτομα του χρυσού με τον Ερμή. Αυτό το τέχνασμα το έχουμε όλοι μέσα σε μας τους ίδιους, είναι ένα από τα μέρη του Είναι μας, ο ιδιαίτερος αλχημιστής του κάθε ενός από μας, που κατονομάζε­ται Αντιμόνιο.

Τί θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς χωρίς αυτό το μέρος; Χωρίς αυτόν τον αλχημιστή; Ευτυχώς, αυτός γνωρίζει την τέχνη, είναι ένας μεγάλος καλλιτέχνης, αυτός ξέρει πώς θα επιτύχει την ένωση των ατόμων του Χρυσού με τον Ερμή. Έτσι λοιπόν, στο τρίτο μέρος της δουλειάς, χρειάζεται όπως το αστρικό σώμα μετατραπεί σε καθαρό χρυσό, σε όχημα από χρυσό. Μόνο έτσι θα μπορέσει να είναι επενδεδυμένο από τα ανώτερα μέρη του Είναι ή από τα διάφορα μέρη του Είναι.

Το διανοητικό σώμα πρέπει να μετατραπεί επί­σης σε ένα όχημα χρυσού. Μόνο έτσι θα μπορέσει να είναι επενδεδυμένο από τα διάφορα μέρη του Εί­ναι. Το αιτιατό σώμα θα πρέπει να μετατραπεί σε καθαρό χρυσό, για να μπορεί να είναι επενδεδυμένο από τα διάφορα μέρη του Είναι. Μετά, η Πνευματική Ψυχή θα πρέπει να μετατραπεί σε Ψυχή από Χρυσό και στο τέλος, το πιο εξαιρετικό που μπορούμε να έχουμε, το Ατμαν, για τον οποίον ομιλούν οι Ινδοστανοί, πρέπει να τον μετατρέψουμε σε καθαρό χρυσό.

Όταν επιτευχθεί αυτό, όταν όλα τα οχήματα είναι επενδεδυμένα από τα διάφορα μέρη του Είναι, όταν είναι αφαιρεμένοι, όλοι οι ξηροί Ερμής και το κόκκινο αλάτι, τότε έρχεται ο βασιλιάς μας.

Αυτός σηκώνεται από τον τάφο του, εισέρχεται στο περιτύλιγμα του, ανασταίνεται σε μας και εμείς σε Αυτόν. Έχει επιτύχει τη Μαεστρία.

Εκείνος ο οποίος φθάνει σ' αυτά τα ύψη, κατέ­χει το ελιξίριο της μακροζωίας. Μόνο έτσι θα μπορέ­σει να διατηρήσει το φυσικό του σώμα κατά τη διάρ­κεια εκατομμυρίων ετών. Εκείνος ο οποίος φθάνει σ' αυτά τα ύψη, λαμβάνει την Παγκόσμια Ιατρική και από τον οργανισμό του έχει εκριζώσει τις αρρώστιες. Εκείνος ο οποίος φθάνει σ' αυτά τα ύψη, θα μπορέσει να μετατρέψει το φυσικό μόλυβδο σε καθαρό χρυσό, όπως το έκανε ο Κόμης Άγιος Γερμανός, όπως το έκανε ο Καλλιόστρο, όπως το έκανε ο Ραυμόνδος Νικόλας και άλλοι.

Αλλά σιωπηρώς ο Λούσιφερ μπήκε. Τι σχέση έχει ο Λούσιφερ με τον τράγο του MENDEZ σ’ αυτό το θέμα; Γιατί ο Μωϋσής έφερε τα κέρατα του τράγου στο μέτωπο του, με ακτίνες φωτός; Αδελφοί μου, αυτός ο Λούσιφερ είναι -θα λέγαμε- το ορυχείο, από όπου εξάγουμε τον Ερμή (υδράργυρο).

Πολλές φορές έχουμε πει πως ο ιππότης πρέπει να αντιμετωπίσει το δράκοντα. Πολλές φορές έχουμε πει, στην τρίτη κάμαρα, πως ο Μιχαήλ παλεύει ενα­ντίον του δράκοντα και ο Άγιος Γεώργιος επίσης εναντίον του κόκκινου δράκοντα. Πολλές φορές έχουμε επιβεβαιώσει πως αυτό το εκπληκτικό δημιούργημα ταυτοχρόνως, από ξεδίπλωμα, καταλήγει ως σε σύνθεση στον Ερμή, που συμβολίζεται με το ψάρι που ο ψαράς με τα δίχτυα του εξάγει από τη λίμνη.

Έτσι λοιπόν, από αυτόν τον Λούσιφερ εξάγουμε όλο τον Ερμή και καθώς θα περνάει ο καιρός, ο Λού­σιφερ θα μετατρέπεται καθ’ ολοκληρία σε Ερμή, μέχρι που στο τέλος το μοναδικό που μένει σε μας είναι ο Ερμής. Τι είναι ένας Δάσκαλος αναστημένος; Ο Ερμής ήδη καθαρισμένος, μετατρεμμένος σε χρυσό. Γι' αυτό αυτός αντιπροσωπεύεται με το Βάζο από Αλά­βαστρο, με το ζωντανό Αλάβαστρο, με το ηλεκτρικό ρόδο που προσμένετε. Υπάρχουν κάποιοι ιππότες της ανωτέρας τάξης, αναστημένοι, που δεν έχουν φυσικό οργανισμό ορατό σε κανένα μέρος.



Samael Aun Weor

 
MultiTrans