• images/banners/gnosis_banner-1.gif
  • images/banners/gnosis_banner-2.gif
  • images/banners/gnosis_banner-3.gif
  • images/banners/gnosis_banner-4.gif
  • images/banners/gnosis_banner-5.gif
  • images/banners/gnosis_banner-6.gif
  • images/banners/gnosis_banner-7.gif
  • images/banners/gnosis_banner-8.gif

gnosisellas-webradio

SAW-Optimized
Α.Δ. Samael Aun Weor

VM-LAKHSMI-OptimizedΑ.Δ. Lakhsmi

Ευρετήριο Άρθρου
Ονειρική Γιόγκα
Το Ταντρικό Όνειρο
Πρακτική της Επιστροφής
Οι Τέσσερις Μακαριότητες
Όλες οι Σελίδες

ΟΝΕΙΡΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ


Ascending-man1

 

  Είναι πολύ σημαντικό για όσους θέλουν να περαματιστούν άμεσα με το Αληθινό να εξασκήσουν την Ονειρική Γιόγκα, το Αστρικό Ξεδίπλωμα στους Ανώτερους κόσμους. Ο Αξιοσέβαστος Δάσκαλος Σαμαέλ μας δίνει τα κλειδιά για την επιτυχία σε αυτές τις γραμμές, ως πεπειραμένος γνώστης των Αστρικών Ταξιδιών. Το επόμενο είναι ο καθένας να περάσει στην ΠΡΑΞΗ και την ΠΡΑΚΤΙΚΗ, και με ΕΠΙΜΟΝΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ και ΘΕΛΗΣΗ αυτός που πραγματικά το προσπαθεί θα επιτύχει θριαμβευτικά.

Γνωστικός Εκπαιδευτής

 

 

Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΟΝΕΙΡΙΚΗΣ ΓΙΟΓΚΑ

 

Εκείνοι οι δόκιμοι που ποθούν ειλικρινά την άμε­ση μυστικιστική εμπειρία, αναμφισβήτητα πρέπει να ξεκινούν από την πειθαρχία της "Ονειρικής Γιόγκα".

Είναι φανερό ότι ο Γνωστικός πρέπει να 'ναι απαιτητικός με τον ίδιο του τον εαυτό και να μάθει να δη­μιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την ανάμνηση και κατα­νόηση όλων αυτών των εσώτερων εμπειριών που λαμβάνουν χώρα πάντοτε κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Πριν ξαπλώσουμε για την ανάπαυση από τις έγνοιες και την κούραση της καθημερινής βιοπάλης, αρμόζει να δίνουμε την οφειλόμενη προσοχή στην κατά­σταση στην οποία βρισκόμαστε.

Οι ζηλωτές που εξαιτίας των περιστάσεων κάνουν καθιστική ζωή, πραγματικά δεν χάνουν τίποτε αλλά και πολλά κερδίζουν, αν πριν ξαπλώσουν κάνουν ένα μικρό περίπατο με ζωηρό βηματισμό και στο φρέσκο αέρα. Ένας τέτοιος περίπατος θα χαλαρώσει τους μυς τους...

Ωστόσο, είναι καλό να διευκρινίσουμε ότι ουδέ­ποτε πρέπει να κάνουμε κατάχρηση των φυσικών ασκήσεων είναι ανάγκη να ζούμε αρμονικά.

Το δείπνο, το βραδινό κολατσιό ή τελευταίο γεύμα της ημέρας πρέπει νάναι ελαφρύ, ελεύθερο από βαριά ή διεγερτικά εδέσματα, αποφεύγοντας προσεκτικά την εισαγωγή στο στομάχι στοιχείων που μπορούν να μας κρατήσουν ξάγρυπνους, να μας διώξουν τον ύπνο...

O υψηλότερος τρόπος του σκέπτεσθαι είναι το "μη-σκέπτεσθαι", (η μη-σκέψη). Όταν ο νους είναι ήσυχος, σε σιωπή, ελεύθερος από τις διακαείς επιθυμίες της ημέρας και τα εγκόσμια άγχη, βρίσκεται σε μια κατάσ­ταση εκατό τοις εκατό ευνοϊκή για την άσκηση της Ονειρικής Γιόγκα.

Όταν πράγματι εργάζεται το Ανώτερο Συγκινησιακό Κέντρο, σταματάει, αν και μόνο για σύντομο χρόνο, η διαδικασία του σκέπτεσθαι...

Είναι προφανές ότι το αναφερθέν Κέντρο εισέρχε­ται σε δραστηριότητα με τη Διονυσιακή μέθη...

Τέτοια μυστικιστική έκσταση γίνεται δυνατή ακού­γοντας με άπειρη αφοσίωση τις υπέροχες συμφωνίες ενός ΒΑΓΚΝΕΡ, ή ενός ΜΟΤΣΑΡΤ, ή ενός ΣΟΠΕΝ, κτλ...

Η μουσική του Μπετόβεν, ειδικότερα, αποδείχνεται εξαιρετική στο να κάνει να δονείται εντατικά το Ανώ­τερο Συγκινησιακό Κέντρο...

Σ' αυτήν, ο ειλικρινής Γνωστικός βρίσκει ένα απροσμέτρητο πεδίο μυστικιστικής εξερεύνησης, διότι δεν είναι μουσική μορφής αλλά άφατων, αρχετυπικών ιδεών κάθε νότα έχει τη σημασία της, κάθε παύση, μια ανώτερη συγκίνηση...

O Μπετόβεν, αισθανόμενος τόσο σκληρά τις τραχύ­τητες και τις δοκιμασίες της "πνευματικής νύχτας", αντί να αποτύχει όπως πολλοί δόκιμοι, άνοιγε τα μάτια της διαίσθησης του στη μυστηριακή Υπερφυσικότητα, στο πνευματικό τμήμα της Φύσης, στην περιοχή εκείνη όπου ζουν οι Αγγελικοί Βασιλείς της μεγάλης αυτής Συμπαν­τικής δημιουργίας: ο Τλαλόκ, ο Εχεκάτλ, ο Ουεουετεότλ κτλ., κτλ. ...

Δείτε τον "Φιλόσοφο Μουσικό" σ'όλη τη διάρκεια της παραδειγματικής του ύπαρξης. Επάνω στο τραπέζι όπου εργαζόταν έχει συνέχεια εμπρός του τη θεϊκή του Μητέρα ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ, την άφατη ΝΕΪΤ, την ΤΟΝΑΝΤΣΙΝ του Ανακουάκ, την Υπέρτατη Αιγύπτια ΙΣΙΣ...

Μας έχει ειπωθεί ότι αυτός ο Μέγας Δάσκαλος, είχε βάλει στο κάτω μέρος της λατρευτής εκείνης μορ­φής μια χειρόγραφη επιγραφή με τα ίδια του τα γράμ­ματα, που λέει μυστηριωδώς:

"Είμαι εγώ αυτή που ήταν, είναι και θα είναι, και κανείς θνητός δεν σήκωσε το πέπλο μου".

Η εσώτερη επαναστατική πρόοδος είναι αδύνατη δίχως την άμεση βοήθεια της θεϊκής μας Μητέρας ΤΟΝΑΝΤΣΙΝ...

Κάθε ευγνώμων γιος πρέπει ν'αγαπά τη Μητέρα του, ο Μπετόβεν αγαπούσε απ'τα σωθικά του τη δική του...

Έξω απ' το Φυσικό Σώμα, τις ώρες του ύπνου, η Ψυχή μπορεί να συνομιλεί με τη θεϊκή της Μητέρα· είναι όμως φανερό ότι πρέπει ν' αρχίζουμε με τη πειθαρχία της Ονειρικής Γιόγκα...

Είναι ανάγκη να δώσουμε προσοχή στο δωμάτιο που έχουμε για να κοιμόμαστε: η διακόσμηση πρέπει να είναι ευχάριστη τα πια επιθυμητά χρώματα για τους επιδιωκόμενους σκοπούς -σε πείσμα όσων άλλοι συγγρα­φείς συμβουλεύουν- είναι όντως οι τρεις πρωτεύουσες τονικότητες: Μπλε, Κίτρινο, Κόκκινο.


NaI___Astral_Projection__by_unbeautifulΑναμφίβολα, τα τρία βασικά χρώματα, αντιστοιχούν πάντα με τις τρεις πρωταρχικές δυνάμεις της φύσης (το Άγιο ΤΡΙΑΜΑΖΙΚΑΜΝΟ). Αγία Κατάφαση, Αγία Άρνηση, Αγία Συμφιλίωση...

Δεν περιττεύει να θυμηθούμε ότι οι τρεις πρωτό­τυπες δυνάμεις της μεγάλης αυτής δημιουργίας, κρυσταλλώνονται πάντα σε θετική, αρνητική και ουδέτερη μορφή.

Η "CAUSA CAUSΟRUM" του Άγιου ΤΡΙΑΜΑΖΙΚΑΜΝΟ βρίσκεται κρυμμένη στο ενεργό στοιχείο ΟΚΙΝΤΑΝΟΚ αυτό το τελευταίο είναι μόνο μια εκπόρευση του Ιερού Ηλιακού Απόλυτου...

Η απόρριψη προφανώς των τριών θεμελιωδών χρωμά­των, μετά απ'όλους, τους εκτιθέντες λόγους, ισοδυνα­μεί κατ'απλή λογική επαγωγή, με πτώση σε μια ασχετοσύνη, σ'ένα μεγάλο σφάλμα...

Η Γιόγκα των Ονείρων αποδείχνεται εξαίσια, θαυ­μαστή, φανταστική ωστόσο, είναι συνήθως πολύ απαι­τητική. . .

Το υπνοδωμάτιο πρέπει να είναι πάντα ωραία ωραία αρωματισμένο και καλά αερισμένο, όχι όμως πλημμυρισμένο από τη γαλήνια ψύχρα της νύχτας...

Μετά από ένα λεπτομερές ξανακοίταγμα του εαυτού μας και του δωματίου όπου πρόκειται να κοιμηθούμε, ο Γνωστικός πρέπει να εξετάσει το κρεβάτι του...

Αν παρατηρήσουμε την οποιαδήποτε πυξίδα μπορούμε να διαπιστώσουμε από μόνοι μας ότι η βελόνη προσανατολίζεται προς το Βορρά...

Αναμφισβήτητα, είναι δυνατό να επωφεληθούμε συνειδητά απ' αυτό το μαγνητικό ρεύμα του κόσμου που ρέει πάντα από Νότο προς Βορρά...

Ας προσανατολίσουμε την κλίνη κατά τρόπο ώστε η κορυφή του να είναι πάντα προς Βορρά έτσι θα μπο­ρούμε να χρησιμοποιούμε έξυπνα το μαγνητικό ρεύμα που δείχνει η βελόνη.

Το στρώμα δεν πρέπει να είναι υπερβολικά σκληρό, ούτε πάλι υπερβολικά μαλακό, πρέπει δηλαδή να έχει μια τέτοια ελαστικότητα ώστε με κανένα τρόπο να μην επηρεάζει τις ψυχισμικές διεργασίες του κοιμώμενου.

Τα θορυβώδη ελατήρια ή μια πλάτη κρεβατιού που τρίζει και γογγύζει στην παραμικρή κίνηση του σώματος του κοιμώμενου, αποτελούν ένα σοβαρό εμπόδιο γι'αυτές τις πρακτικές.

Κάτω απ' το μαξιλάρι τοποθετούνται ένα τετράδιο ή σημειωματάριο κι ένα μολύβι, κατά τρόπον ώστε να μπορούν να βρεθούν εύκολα μέσα στο σκοτάδι...

Τα νυχτικά πρέπει να είναι φρέσκα και πολύ καθα­ρά, πρέπει να αρωματίζεται η θήκη του μαξιλαριού με το άρωμα της προτιμήσεως μας...

Αφού έχει εκπληρώσει όλες αυτές τις προϋποθέσεις ο Γνωστικός μαθητής θα προχωρήσει για να κάνει το δεύτερο βήμα αυτής της εσωτεριστικής πειθαρχίας...

Θα μπει στο κρεβάτι του έχοντας σβήσει τα φώτα θα πέσει σε ύπτια θέση, δηλαδή με την πλάτη να ακουμ­πάει στο στρώμα, με τα μάτια κλεισμένα και τα χέρια πάνω στο ηλιακό πλέγμα...

Θα παραμείνει απολύτως ήσυχος για μερικές στι­γμές και αφού έχει χαλαρώσει πλήρως, τόσο σωματικά όσο και νοητικά, θα συγκεντρωθεί στον "ΜΟΡΦΕΑ", το θεό του Ονείρου...

Αναμφισβήτητα καθένα από τα απομονωμένα μέρη του Πραγματικού Είναι μας ασκεί καθορισμένες λειτουργίες και είναι ακριβώς ο ΜΟΡΦΕΑΣ (να μην συγχέεται με τον Ορφέα), ο αρμόδιος να μας εκπαιδεύει στα Μυστήρια του Ονείρου...

Θα ‘ταν περισσότερο κι από αδύνατο να χαράξει κανείς ένα σχήμα του Είναι· ωστόσο, όλα τα πνευματοποιημένα, απομονωμένα μέρη της κοινής μας ύπαρξης, θέλουν την απόλυτη τελειοποίηση των λειτουργιών τους.

Όταν συγκεντρωνόμαστε στον ΜΟΡΦΕΑ, αυτός χαίρε­ται για τη θαυμάσια ευκαιρία που του προσφέρουμε...

Είναι επείγον να έχουμε Πίστη και να ξέρουμε να ικετεύουμε πρέπει να ζητάμε από το ΜΟΡΦΕΑ να μας διαφωτίζει και αφυπνίζει στους Υπεραισθητούς Κόσμους.

Στο σημείο αυτό αρχίζει να διακατέχει τον εσωτεριστή Γνωστικό μια πολύ ξεχωριστή υπνηλία και τότε υιοθετεί τη Θέση του Λιονταριού...

"Πεσμένος πάνω στο δεξί πλευρό, με το κεφάλι να σημαδεύει το Βορρά, φέρνει αργά τα πόδια προς τα επά­νω έτσι ώστε να λυγίσουν τα γόνατα. Στη θέση αυτή το αριστερό πόδι στηρίζεται επάνω στο δεξί. Τοποθετεί κατόπιν το δεξί μάγουλο επάνω στην παλάμη του δεξιού χεριού κι αφήνει τον αριστερό βραχίονα αναπαύεται πάνω στο πόδι της ίδιας πλευράς..."

Ξυπνώντας από τον κοινό ύπνο δεν πρέπει να κινούμαστε διότι είναι, σαφές ότι με μια τέτοια κίνηση αναταράσσονται οι "ΑΞΙΕΣ" μας και χάνονται οι αναμ­νήσεις...

Η αναδρομική άσκηση αποδείχνεται αναγκαία σε τέτοιες στιγμές, όταν επιθυμούμε να θυμηθούμε με ακέ­ραιη ακρίβεια όλα και καθένα από τα όνειρα μας... Ο Γνωστικός πρέπει να σημειώνει πολύ προσεκτικά τις λεπτομέρειες του ονείρου ή των ονείρων στο τετρά­διο που τοποθέτησε κάτω από το μαξιλάρι για το σκοπό αυτό. . .Θα μπορεί έτσι να έχει ένα λεπτομερές αρχείο πάνω στην εσώτερη πρόοδο στην Ονειρική Γιόγκα...

 Αν και μένουν στην μνήμη ασαφή μόνο θραύσματα του ονείρου ή των ονείρων, πρέπει αυτά να καταγράφονται προσεκτικά... 

Όταν τίποτε δεν έχει μείνει στη μνήμη, πρέπει να αρχίζει μια αναδρομική άσκηση με βάση την πρώτη σκέψη που είχαμε τη στιγμή ακριβώς που ξυπνήσαμε προφα­νώς, αυτή είναι βαθειά συσχετισμένη με το τελευταίο όνειρο...

Είναι ανάγκη να διευκρινίσουμε επίσημα ότι η αναδρομική άσκηση αρχίζει πριν την ολοκληρωτική επι­στροφή στην κατάσταση εγρήγορσης, όταν βρισκόμαστε ακόμη σε κατάσταση υπνηλίας, προσπαθώντας να συνεχί­ζουμε συνειδητά τη συνέχεια του ονείρου...

Η πρακτική της αναφερθείσης άσκησης αρχίζει πάν­τα με την τελευταία εικόνα που είχαμε μερικές στιγμές πριν επιστρέψουμε στην κατάσταση εγρήγορσης...

Θα τελειώσουμε το κεφάλαιο αυτό  βεβαιώνοντας επίσημα πως δεν είναι δυνατό να περάσουμε πιο πέρα απ' αυτό   το μέρος που σχετίζεται με τη Γιόγκα των Ονείρων, εκτός κι αν έχουμε καταφέρει την τέλεια μνή­μη των Ονειρικών μας εμπειριών...

Δάσκαλος Σαμαέλ – κεφ. 17 Η Μυστική Δοξασία του Αναουάκ
(συνεχίζει)

 

 


 

ΤΟ   ΤΑΝΤΡΙΚΟ   ΟΝΕΙΡΟ

 

Αναμφίβολα αποδείχνεται επείγον να ξαναπερνάμε μηνιαίως το τετράδιο ή σημειωματάριο μας με το σκοπό να διαπιστώνουμε μόνοι μας την προοδευτική προαγωγή της Ονειρικής μνήμης...

Η οποιαδήποτε πιθανότητα λησμονιάς πρέπει να εξαλείφεται· δεν πρέπει να συνεχίζουμε με τις πρακτι­κές που ακολουθούν ενόσω δεν έχουμε επιτύχει την τέ­λεια μνήμη...

Ειδικότερα αποδείχνονται ενδιαφέροντα εκείνα τα Δράματα που βγαίνουν από άλλους αιώνες ή που εξελίσ­σονται σε περιβάλλοντα που δεν έχουν καμιά σχέση με την σε εγρήγορση ύπαρξη του ονειρευόμενου. . .

Πρέπει να βρισκόμαστε σε κατάσταση "Επάγρυπνης Αντίληψης", "Επάγρυπνου

 

Νεωτερισμού" και να δώσουμε μια πολύ ξεχωριστή προσοχή στη μελέτη λεπτομερειών που περιλαμβάνουν εξειδικευμένα ζητήματα, συνομιλίες, συναντήσεις, ναούς, ασυνήθιστες δραστηριότητες σε σχέση με άλλους ανθρώπους, κτλ., κτλ., ...

Όταν έχει επιτευχθεί η πλήρης ανάπτυξη της Ονειρικής μνήμης, όταν έχει πια εξαλειφθεί και η παραμικρή πιθανότητα λησμονιάς, η διεργασία συμβολισμού θ' ανοίξει το δρόμο της αποκάλυψης...

Τη βασική Επιστήμη της ερμηνείας των ονείρων οφείλουμε να την αναζητήσουμε στο Νόμο των Φιλοσοφικών Αναλογιών, στο Νόμο της Αναλογίας των Αντιθέτων, στο Νόμο των Αντιστοιχιών και της Αριθμολογίας...

Οι αστρικές εικόνες που αντανακλώνται στον καθρέφτη της φαντασίας, ουδέποτε πρέπει να μεταφράζονται κατά λέξη, διότι είναι απλώς συμβολικές αναπαραστά­σεις των αρχετυπικών αξιών και πρέπει να χρησιμοποιούνται κατά τον ίδιο τρόπο που ένας μαθηματικός χρησιμοποιεί τα αλγεβρικά σύμβολα...

1230728173_lrsmccallbob-gloriainexcesisdeo

Δεν περιττεύει να βεβαιώσουμε ότι τέτοιου είδους ιδέες κατέρχονται από τον Κόσμο του Αγνού Πνεύματος..

 

Οι αρχετυπικές ιδέες κατέρχονται προφανώς απ'το Είναι, επέρχονται αξιοθαύμαστες πληροφορώντας μας, είτε για την Ψυχολογική κατάσταση του ενός ή του άλλου Κέντρου της Μηχανής, είτε για πολύ βαθειά εσωτεριστικά θέματα, είτε για πιθανές επιτυχίες ή κινδύνους, κτλ., επενδυμένες πάντοτε το ένδυμα του συμβολισμού. . .

Το άνοιγμα αυτού ή εκείνου του αστρικού συμβόλου, της μιας ή της άλλης σκηνής ή μορφής, με σκοπό την εξαγωγή της ουσιώδους ιδέας, είναι δυνατό μόνο μέσω του "λογικού και αντιπαραθετικού διαλογισμού του Είναι ..."

Φθάνοντας σ' αυτήν την κατάσταση της πειθαρχίας της "Γιόγκας του Ονείρου", γίνεται απαραίτητη η είσο­δος στην Ταντρική όψη του ζητήματος...

Η Αρχαία Σοφία διδάσκει ότι η "ΤΟΝΑΝΤΣΙΝ" (η Ντέβη ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ), η ιδιαίτερη Κοσμική θεϊκή μας Μη­τέρα (διότι ο καθένας έχει τη δική του ξεχωριστή), μπορεί να προσλάβει την οποιαδήποτε μορφή, διότι είναι η καταγωγή όλων των μορφών, γιαυτό και είναι σημαντι­κή να διαλογίζεται ο Γνωστικός σ'αυτήν προτού αποκοι­μηθεί . . .

Ο δόκιμος θα πρέπει να εισέρχεται καθημερινά στη διαδικασία του ονείρου, επαναλαμβάνοντας με πολύ Πίστη την ακόλουθη προσευχή: "ΤΟΝΑΝΤΣΙΝ, ΤΕΤΕΟΪΝΑΝ, Ω Μητέρα μου, έλα σε μένα, έλα σε μένα!"

Σύμφωνα με την Ταντρική Επιστήμη, αν ο Γνωστικός επιμείνει σ'αυτήν την πρακτική, αργότερα ή γρηγορότε­ρα θα αναδυθεί ως δια μαγείας εν μέσω των μεταβαλλόμενων και άμορφων εκφράσεων των ονείρων ένα καθοδηγητικό στοιχείο...

Μέχρις ότου δεν έχει ταυτοποιηθεί πέρα για πέρα αυτός ο καθοδηγητής, είναι απαραίτητο να συνεχίζει κανείς να καταγράφει τα όνειρα του στο τετράδιο η ση­μειωματάριο. ..

Η βαθειά μελέτη και ανάλυση καθενός σημειωμένου ονείρου, αποδείχνεται αμετάθετη στην εσωτεριστική πειθαρχία του Ταντρικού ονείρου...

Αναμφισβήτητα η διδακτική πρόοδος θα μας οδηγή­σει στην ανακάλυψη του καθοδηγητικού ή ενοποιού στοι­χείου ταυ ονείρου...

O ειλικρινής Γνωστικός που φθάνει σ'αυτό το στά­διο της Ταντρικής πειθαρχίας, είναι αναμφίβολα, για τον λόγο αυτό, έτοιμος να κάνει το ακόλουθο βήμα, που θα είναι το θέμα του επόμενου κεφαλαίου μας...

 

Δάσκαλος Σαμαέλ – κεφ. 18 Η Μυστική Δοξασία του Αναουάκ
(συνεχίζει)

 

 


 

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Όταν ο δόκιμος έχει πραγματοποιήσει με πλήρη επιτυχία όλες τις Γνωστικές ασκήσεις που σχετίζονται με του εσωτερισμό του ονείρου, είναι φανερό ότι τότε είναι βαθειά προετοιμασμένος για την "Πρακτική της Επιστροφής".

Στο προηγούμενο κεφάλαιο κάτι είπαμε σχετικό με το καθοδηγητικό στοιχείο που αναβλύζει ως δια μαγείας ανάμεσα στις μεταβαλλόμενες κι άμορφες εκφράσεις των ονείρων του...

Ορισμένα πολύ Ψυχικά λεπτεπίλεπτα ευαίσθητα άτο­μα, κατείχαν πάντοτε από μόνα τους το καθοδηγητικό αυτό στοιχείο...

Τέτοιου είδους άτομα χαρακτηρίζονται από την συνεχή επανάληψη του ενός και του ίδιου ονείρου, τα Ψυχικά ευαίσθητα αυτά άτομα, ξαναζούν περιοδικά την μια ή την άλλη σκηνή ή βλέπουν συνεχώς στις ονειρικές εμπειρίες τους, αυτό ή εκείνο το πλάσμα ή σύμβολο...

Κάθε φορά που το καθοδηγητικό στοιχείο -είτε αυτό είναι σύμβολο, ήχος, χρώμα ή άτομο κτλ-, ξανάρ­χεται στην μνήμη κατά το ξύπνημα από τον κανονικό ύπνο, ο δόκιμος με τα μάτια κλειστά ακόμα, συνεχίζει να οπτικοποιεί την οικία εικόνα κλειδί, και μετά θα προσπαθεί σκόπιμα να κοιμηθεί ξανά συνεχίζοντας με τι ίδιο όνειρο...

Με άλλα λόγια θα πούμε ότι ο δόκιμος επιδιώκει να γίνει συνειδητός του ίδιου του ονείρου του, και γι'αυτό συνεχίζει σκόπιμα με αυτό το ίδιο, φέρνοντας το όμως στην κατάσταση εγρήγορσης, με πλήρη σαφήνεια και αυτοέλεγχο...

Μετατρέπεται έτσι σ'έναν θεατή και ηθοποιό ενός ονείρου, με το πλεονέκτημα, διόλου ευκαταφρόνητο σίγουρα, να μπορεί να εγκαταλείπει θεληματικά την σκηνή για να κινείται ελεύθερα στον Αστρικό Κόσμο...

Ελεύθερος τότε ο δόκιμος από όλα τα τεχνάσματα της σάρκας, έξω από το φυσικό του σώμα, θα πρέπει να αποχωρίζεται από το παλιό και οικείο του περιβάλλον, διεισδύοντας σ'ένα σύμπαν που κυβερνιέται από διαφορετικούς νόμους...

Η Πειθαρχία της Ονειρικής Κατάστασης των Βουδδι­στών Ταντριστών, οδηγεί με διδακτική μέθοδο στην αφύπνιση της Συνείδησης...

Ο Γνωστικός μπορεί μόνον να ξυπνάει την Αληθινή Κατάσταση Φώτισης, κατανοώντας κι αποσυνθέτοντας όνειρα...

Οι Ιερές Γραφές του Ινδοστάν δηλώνουν επίσημα ότι ολόκληρος ο Κόσμος είναι το όνειρο του ΒΡΑΧΜΑ...

Ξεκινώντας από αυτό το Ινδουϊστικό αξίωμα, θα βε­βαιώσουμε με έμφαση το εξής: "Όταν ο Βράχμα ξυπνάει το Όνειρο τελειώνει..."

Eνόσω ο δόκιμος δεν έχει επιτύχει ακόμη την ριζική διάλυση, όχι μόνον των ονείρων αυτών καθ'εαυ­τών, αλλά επίσης και των ψυχολογικών ελατηρίων-αιτιών που τα γεννούν, η Πλήρης Αφύπνιση θα είναι κάτι περισσότερο κι από αδύνατη...

Η οριστική αφύπνιση της συνείδησης είναι δυνατή μόνον μέσω ενός ριζικού μετασχηματισμού...

Τα Τέσσερα Χριστικά Ευαγγέλια επιμένουν στην αναγκαιότητα της αφύπνισης, δυστυχώς οι άνθρωποι συνεχίζουν να κοιμούνται...

O ΚΕΤΣΑΚΟΑΛΤ, ο ΜΕΞΙΚΑΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, υπήρξε βέβαια ένας άνθρωπος εκατό τοις εκατό αφυπνισμένος...

Quetzalcoatl_1

Η πολυπλήθεια των λειτουργιών του, μας δείχνει επίσης με πλήρη ακρίβεια την μεγάλη αρχαιότητα της λατρείας του και την βαθειά λατρεία που του αποδιδό­ταν σ'όλη την Κεντρική Αμερική...

Οι Άγιοι θεοί του Αναουάκ είναι Τέλειοι Άνθρωποι με το πιο πλήρες νόημα της λέξης· πλάσματα απολύτως αφυπνισμένα, όντα που ξερίζωσαν από τον ψυχισμό τους κάθε πιθανότητα να ονειρεύονται...

Ο ΤΛΑΛΟΚ, "Αυτός που κάνει ν'αναβλύζει", ο θεός των βροχών και του Κεραυνού, όντας ένας θεός είναι επίσης ένας αφυπνισμένος άνθρωπος, κάποιος που έπρεπε να εξαλείψει από τον ψυχισμό του, όχι μόνον τα όνειρα του αλλά επί πλέον κάθε πιθανότητα να ονειρεύεται...

Είναι το κυρίαρχο Ιερό Άτομο της αρχαιότατης λατρείας των Ολμέκων, και εμφανίζεται πάντοτε με την μάσκα του Τίγρη-Φιδιού στα κολοσσιαία τσεκούρια και σε διάφορες μορφές από νεφρίτη...

Ο ΤΕΞΚΑΤΛΙΠΟΚΑ και ο ΟΥΪΤΣΙΛΙΠΟΣΤΛΙ, πλάσματα της Φωτιάς, ζωντανές αναπαραστάσεις της νύχτας και της ημέρας, είναι επίσης άτομα αφυπνισμένα, όντα που κατόρθωσαν να περάσουν πιο πέρα από τα όνειρα...

Έξω από το φυσικό σώμα ο αφυπνισμένος άνθρωπος, μπορεί να επικαλεί τους Άγιους θεούς των Ασδέκων, Μάγια, Ζαποτέκων, Τολτέκων, κτλ., κτλ., κτλ.

Οι θεοί των Κοδίκων Βοργία Βορβόνικου, κτλ., κτλ., έρχονται στο κάλεσμα του αφυπνισμένου ανθρώπου...

Μέσω της βοήθειας των Αγίων Θεών, ο αφυπνισμένος άνθρωπος μπορεί να μελετά στο Αστρικό Φως, την Μυστι­κή Επιστήμη του Αναουάκ...

 

Δάσκαλος Σαμαέλ – κεφ. 19 Η Μυστική Δοξασία του Αναουάκ
(συνεχίζει)

 

 


 

 

ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΕΣ

Στο προηγούμενο κεφάλαιο είπαμε πολλά σχετικά με το καθοδηγητικό στοιχείο του ονείρου, και είναι προφανές ότι μας απομένει μόνον να μάθουμε να το χρησι­μοποιούμε. . .

Όταν ο Γνωστικός έχει φτιάξει ένα αρχείο, με τα όνειρα του, αναμφισβήτητα ανακαλύπτει το όνειρο που πάντοτε επαναλαμβάνεται· αυτό μεταξύ άλλων, είναι ασφαλώς ένας υπεραρκετός λόγος για να σημειώνουμε στο τετράδιο ή στο σημειωματάριο όλα τα όνειρα.

Η Ονειρική εμπειρία που πάντοτε επαναλαμβάνεται. είναι αναμφίβολα το καθοδηγητικό στοιχείο που έξυπνα χρησιμοποιημένο μας οδηγεί στην αφύπνιση της συνείδησης...

Κάθε φορά που ο Μυστικιστής ξαπλωμένος στο κρεβάτι του αποκοιμιέται σκόπιμα, διαλογιζόμενος στο καθοδηγητικό στοιχείο του, το αποτέλεσμα αργεί υπερ­βολικά· ο Αναχωρητής συνήθως ξαναζεί ένα τέτοιο όνει­ρο συνειδητά, μπορώντας να διαχωρίζεται με την θέληση του από την σκηνή για να ταξιδεύει στου Υπεραισθητούς Κόσμους...

Το οποιοδήποτε άλλο όνειρο μπορεί επίσης να χρησιμοποιείται για έναν τέτοιο σκοπό όταν γνωρίζομε πραγματικά την τεχνική. Όποιος ξυπνάει από ένα όνειρο μπορεί να συνεχίζει με αυτό το ίδιο σκόπιμα εάν αυτή είναι η επιθυμία του στην περίπτωση αυτή πρέπει να κοιμάται ξανά αναβιώνοντας την Ονειρική εμπειρία του με τη φαντασία...

Δεν είναι ότι φανταζόμαστε, το βασικό συνίσταται στην αναβίωση του ονείρου με όλον τον προηγούμενο ωμό ρεαλισμό του...

Η σκόπιμη επανάληψη του ονείρου είναι το πρώτο βήμα προς την αφύπνιση της συνείδησης ο κατά βούληση διαχωρισμός από το όνειρο και σε πλήρη Δράση, είναι το δεύτερο βήμα...

Ορισμένοι δόκιμοι κατορθώνουν να κάνουν το πρώτο βήμα, αλλά τους λείπει δύναμη για να κάνουν το δεύτε­ρο βήμα...

samatha-meditationΤέτοιου είδους άτομα μπορούν και οφείλουν να βοηθούν τον εαυτόν τους, μέσω της τεχνικής του διαλο­γισμού. . .

Παίρνοντας πολύ σοβαρές αποφάσεις, οι ζηλωτές αυτοί ας εφαρμόζουν τον διαλογισμό πριν παραδοθούν στον ύπνο...

Σαν θέμα Συγκέντρωσης και Αυτο-Συλλογισμού στον βαθύ εσωτερικό Διαλογισμό, θα είναι στην περίπτωση αυτή το μύχιο πρόβλημα τους...

Κατά την διάρκεια της πρακτικής αυτής, ο Μυστι­κιστής εναγώνιος, γεμάτος από ειλικρινή συγκίνηση, επικαλεί την Θεϊκή του Μητέρα TΟNANTΣIN...(NTEBH Κ0ΥΝΤΑΛΙΝΗ)...

Χύνοντας δάκρυα πόνου, ο Γνωστικός ασκητής θρη­νεί για την κατάσταση ασυνειδησίας στην οποία βρίσκε­ται και ικετεύει βοήθεια παρακαλώντας την Μητέρα του για να του δίνει εσώτερες δυνάμεις για να διαχωρίζε­ται από το οποιοδήποτε όνειρο κατά βούληση...

Ο σκοπός που επιδιώκει κάθε πειθαρχία του Ταντρικού ονείρου είναι να προετοιμάζει τον μαθητή να γνωρίσει ξεκάθαρα τις Τέσσερεις Μακαριότητες που παρουσιάζονται στην Ονειρική εμπειρία...

Η εσωτερική αυτή Πειθαρχία βέβαια είναι μόνον για πολύ σοβαρά άτομα, γιαυτό απαιτεί άπειρη υπομονή και τεράστιες εσώτερες υπέρπροσπάθειες...

Πολλά έχουν λεχθεί στον Ανατολικό Κόσμο σχετικά με τα Τέσσερα Φώτα του Ονείρου και οφείλουμε και εμείς να μελετήσουμε το ζήτημα αυτό.

Η πρώτη από αυτές ονομάζεται "Το Φως της Αποκά­λυψης" και είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα στο βιβ­λίο της Ζωής, ότι λαμβάνεται αμέσως πριν ή κατά την διάρκεια των πρώτων ωρών του ύπνου...

Απολείπει να πούμε με τρόπο μεγαλειώδη και χωρίς πολύ προσωποποιία, ότι καθώς ο ύπνος γίνεται βαθύτε­ρος, το ανεπιθύμητο ανακάτεμα υπολειμματικών εντυπώ­σεων και το συνηθισμένο ρεύμα διάχυτων σκέψεων, ευτυ­χώς διαλύεται αργά-αργά...

Στο στάδιο αυτό του ονείρου παρεισφρέει προοδευ­τικά η Δεύτερη Φώτιση, εκείνη που είναι γνωστή στην Ασία με το υπέροχο όνομα "Φως της Αύξησης".

Αναμφισβήτητα, ο Γνωστικός Ασκητής, μέσω της εξαίσιας πειθαρχίας του Ταντρικού Ονείρου, κατορθώνει να περνάει πολύ πιο πέρα από αυτή την φάση έως ότου να συλλάβει ολότελα τα δύο υπόλοιπα φώτα...

Η σαφής άμεση βίωση του ωμού ρεαλισμού της πρα­κτικής καθημερινής ζωής στους Ανώτερους Κόσμους Κοσ­μικής Συνείδησης, σημαίνει ότι έχει επιτευχθεί το Τρίτο Φως, αυτό της "Άμεσης Πραγμάτωσης".

Το Τέταρτο Φως είναι αυτό της "Βαθειάς Εσωτερι­κής Φώτισης" και επέρχεται σε μας ως δια μαγείας σε πλήρη μυστικιστική εμπειρία...

"Εδώ, στον Τέταρτο Βαθμό Κενού, κατοικεί ο Υιός της Μητέρας Καθάριο Φως", δηλώνει μια θιβετανική Πρα­γματεία.

tibetan_a2-682x1024

Μιλώντας ειλικρινά και δίχως περιστροφές, δηλώνω τα εξής: Η Πειθαρχία του Ταντρικού Ονείρου είναι πρά­γματι μια εσωτεριστική προπαρασκευή για τον τελικό εκείνον ύπνο, που ονομάζουμε θάνατο...

Έχοντας πεθάνει πολλές φορές κατά την νύκτα, ο Γνωστικός Αναχωρητής που έχει συλλάβει συνειδητά τις Τέσσερεις Μακαριότητες που παρουσιάζονται στην Ονειρική εμπειρία, την στιγμή της απενσάρκωσης περνάει στην "ΜΕΤΑ-ΘΑΝΑΤΟΝ" Κατάσταση με την ίδια ευχέρεια που εισδύει Θεληματικά στον Κόσμο του Ονείρου...

Έξω από το φυσικό σώμα, ο Συνειδητός Γνωστικός μπορεί να διαπιστώνει, μόνος του, το πεπρωμένο που είναι διαφυλαγμένο για τις ψυχές πιο πέρα από το Θάνατο...

Εάν κάθε νύκτα, μέσω της Ταντρικής Πειθαρχίας του Ονείρου, μπορεί ο εσωτεριστής να πεθαίνει συνει­δητά και να διεισδύει στον Κόσμο των Νεκρών, είναι σαφές ότι επίσης μπορεί για τον λόγο αυτόν, να μελε­τάει την Τελετουργία της Ζωής και του Θανάτου καθώς έρχεται ο ιερουργός,..

Ο Ερμής αφού είχε επισκεφθεί "Τους Κολάσιους Κόσμους', όπου είδε με τρόμο το πεπρωμένο των Χαμένων Ψυχών, γνώρισε πράγματα ασυνήθη...

"Κοίταξε προς αυτήν την πλευρά -λέει ο Όσιρις στον Ερμή-. Βλέπεις εκείνον τον όμιλο Ψυχών που προσ­παθεί ν' αναρριχηθεί στην Σεληνιακή περιοχή; Μερικές απωθούνται προς την γη, ως στρόβιλος πουλιών κάτω από τα κτυπήματα της θύελλας. Άλλες φθάνουν με μεγάλα φτεροκοπήματα στην ανώτερη σφαίρα, που τις τραβάει στην περιστροφή της. Έχοντας φθάσει εκεί, ανακτούν την όραση, την θέα των Θεϊκών πραγμάτων".

Οι Αζτέκοι τοποθετούσαν ένα ξερό κλαδί κατά την ταφή αυτού που είχε εκλεγεί από του ΤΛΑΛΟΚ, τον Θεό της βροχής.

Έλεγαν ότι όταν έφθανε ο μακάριος στην "Πεδιάδα των Τέρψεων", που είναι το "ΤΛΑΛΟΚΑΝ", το ξερό κλαδί ξαναπρασίνιζε, δείχνοντας μ' αυτό το ξαναγύρισμα σε μια νέα ύπαρξη, την επιστροφή.

Όποιοι δεν εκλέγησαν από τον Ήλιο ή από τον ΤΛΑΛΟΚ πηγαίνουν μοιραία στο ΜΙΚΤΛΑΝ, που βρίσκεται στο Βορρά, περιοχή όπου οι ψυχές υποβάλλονται σε μία σειρά από Μαγικές δοκιμασίες καθώς περνούν από τους "Κολάσιμους Κόσμους".

Είναι εννέα οι τόποι όπου οι ψυχές υποφέρουν τρομακτικά προτού να φτάσουν στην οριστική ανάπαυση..

Αυτό έρχεται να μας θυμίσει με έμφαση τους "Εννέα Κολάσιους Κύκλους" της θεϊκής Κωμωδίας του Δάντη Αλιγέρι...

Είναι πολλοί οι θεοί και οι θεές που κατοικούν στους Εννέα Δαντικούς Κύκλους της Ασδεκικής Κόλασης..

Δεν είναι περιττό σ'αυτό το "Μήνυμα Χριστουγέν­νων 1974-1975" να θυμηθούμε τον τρομακτικό "ΜΙΚΤΛΑΝ-ΤΕΚΟΥΤΛΙ" και την καταχθόνια "ΜΙΚΤΕΚΑΣΙΟΥΑΤΛ", "τον Κύριο και την Κυρία της Κόλασης", κατοίκους της 9ης ή του πιο βαθιού από τους υποχθόνιους τόπους...

Οι ψυχές που περνούν από τις δοκιμασίες της "Ασδέκικης Κόλασης", υστερότερα, μετά από τον "Δεύτε­ρο θάνατο", εισέρχονται μακάριες στους Στοιχειακούς Παράδεισους της Φύσης...

Αναμφισβήτητα οι Ψυχές που μετά τον θάνατο δεν κατέρχονται στους "Κολασίμους Κόσμους", αλλά και ούτε ανέρχονται στο "Βασίλειο του Χρυσαφένιου Φωτός", ούτε στον "Παράδεισο του ΤΛΑΛΟΚ", ούτε στο "Βασίλειο της Αιώνιας συγκέντρωσης", κτλ., κτλ., επιστρέφουν ή ξανά γυρίζουν έμμεσα ή άμεσα σε ένα νέο Φυσικό Σώμα.

Οι Ψυχές οι εκλεγμένες από τον Ήλιο, ή από τον ΤΛΑΛΟΚ, χαίρουν πολύ στους Ανώτερους Κόσμους, προτού επιστρέφουν στην κοιλάδα της ΣΑΜΣΑΡΑ...

Οι Γνωστικοί Αναχωρητές, αφού έχουν συλλάβει τα Τέσσερα Φώτα του Ονείρου, μπορούν να επισκέπτονται συνειδητά κάθε νύκτα το 'ΤΛΑΛΟΚΑΝ" ή να κατέρχονται στο "ΜΙΤΛΑΝ' ή να έρχονται σε επαφή με τις Ψυχές εκείνες που προτού επιστρέψουν, ζουν στην Σεληνιακή περιοχή..


Δάσκαλος Σαμαέλ – κεφ. 20 Η Μυστική Δοξασία του Αναουάκ
---

 

tlalocan

Τλαλοκάν - Ο Παράσεισος των Αζτέκων

 

 

 


 
MultiTrans